کد خبر : 2071697 | 02 مهر 1403 ساعت 13:57 | 13.7K بازدید | 36 دیدگاه

ناچو:

از راموس یاد گرفتم همیشه بهترین باشم

ناچو می‌گوید در بین بازیکنان رئال مادرید از همه بیشتر از سرخیو راموس یاد گرفته است.

از راموس یاد گرفتم همیشه بهترین باشم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناچو با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن تصمیم گرفت که باشگاه را ترک کند و به جمع بازیکنانی بپیوندد که به لیگ فوتبال عربستان مهاجرت کرده‌اند و پیراهن القادسیه را در فصل جدید به تن کند تا تجربه جدیدی را به دست آورد.

این بازیکن در آخرین سال حضورش در رئال مادرید بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشت و توانست دو جام قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد تا این افتخار را هم در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

ناچو در گفت‌وگو با رلوو سال که بیشتر از کدام یک از رهبران حاضر در رئال مادرید یاد گرفته است اظهار داشت: "من همیشه نگاهم به سرخیو راموس بود تا بتوانم چیزی از او یاد بگیرم. نه فقط به عنوان بازیکن، بلکه از علاقه او به پیروزی و اشتیاقش برای بازی و رهبری و همچنین بهترین بودن.

من تجربه بازی در کنار بنزما، مارسلو و ایکر کاسیاس به عنوان کاپیتان را داشتم. چه حرفی می‌توان درباره این اسطوره‌های رئال زد؟ پس از آن خودم فرصت کاپیتانی رئال را به دست آوردم و توانستم افتخاراتی که آنها کسب کرده بودند را تکرار کنم. تصور کنید که چقدر احساس غرور و افتخار می‌کردم."

2085234

دیدگاه‌ها