کد خبر : 2071696 | 02 مهر 1403 ساعت 13:47 | 13.5K بازدید | 15 دیدگاه

پلیس هم تسلیم شد

صحنه‌های وحشتناک: آشوب و جنون در دربی وین

دربی راپید وین و آستریا وین با درگیری هواداران و با آتش بازی در زمین به آشوب کشیده شد.

صحنه‌های وحشتناک: آشوب و جنون در دربی وین

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین راپید وین و آستریا وین صحنه‌های وحشتناکی را به همراه داشت. هواداران پس از سوت پایان به زمین هجوم بردند و به سمت یکدیگر مواد آتش‌زا پرتاب کردند.

این یک دربی قدیمی و معروف فوتبال اتریش است ولی این بار پس از سوت پایان شاهد صحنه‌هایی زشت و عجیب بود.

2085231

مسابقه در استادیوم فرانتس هور که میزبان 17500 تماشاگر است، با پیروزی 2-1 میزبان، راپید به پایان رسید تا آنها یک امتیاز بالاتر از ولفسبرگر در صدر بوندسلیگا اتریش قرار بگیرند. دیون درنا ابتدا راپید را در دقیقه 23 پیش انداخت ولی در دقیقه 43 آندریاس گروبر، وینگر میهمان، بازی را مساوی کرد. راپید در دقیقه 63 توسط ماتیاس سیدل به گل دوم و برتری رسید و بازی را به سود خود خاتمه داد.

ولی تنش در دربی پس از سوت پایان شروع شد و ورزشگاه به مرز جنون رفت. هزاران هوادار از هر دو طرف نیروهای امنیتی را تحت فشار قرار دادند تا به داخل زمین هجوم ببرند و با یکدیگر روبرو شوند. فیلمی از صحنه‌های وحشتناک به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش شد، جایی که افراد در حال پرتاب مواد آتش‌زا به سمت یکدیگر بودند و همچنین طرفدارانی که در جایگاه‌ها مشغول درگیری بودند.

2085232

افسران پلیس مسلح به سرعت در صحنه حاضر شدند و سعی کردند تعدادی از متجاوزان را با شدت گرفتن صحنه‌های زشت در زمین بازداشت کنند. این بازی پس از دربی اولد فرم بین سلتیک و رنجرز و دربی ادینبورگ بین هارتز و هیبس، بیشتر از هر دربی دیگری در قاره اروپا برگزار شده است.

این دو باشگاه که روی هم 46 قهرمانی لیگ دارند، تنها دو باشگاه اتریشی هستند که هرگز به دسته پایین سقوط نکرده‌اند. اگرچه هر دو تیم از منطقه هیتزینگ هستند، اما به نظر می‌رسد که آنها نماینده گروه‌های مختلف جامعه هستند، آستریا وین به عنوان یک باشگاه طبقه متوسط ​​شناخته می‌شود در حالی که راپید به طور سنتی توسط هواداران طبقه کارگر در پایتخت کشور دنبال می‌شود.

2085229

دیدگاه‌ها