کد خبر : 2071694 | 02 مهر 1403 ساعت 13:40 | 68.6K بازدید | 95 دیدگاه

بررسی آخرین دفاعیه آبی‌ها برای شکایت ارسلان؛

احتمال رای سنگین علیه استقلال تا یک هفته دیگر

باشگاه استقلال آخرین دفاعیات خود را در پرونده شکایت مهاجم سابق خود انجام داد.

احتمال رای سنگین علیه استقلال تا یک هفته دیگر

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری که به‌خاطر فسخ یک‌طرفه قراردادش مجبور به جدایی از استقلال شد، به دلیل این اتفاق از تیم سابقش شکایت کرد و همچنین شکایت دیگری را به علت عدم دریافت مطالبات قبلی انجام داد که این دو شکایت مورد بررسی کمیته تعیین وضعیت قرار گرفت.

آخرین جلسه بررسی شکایت ارسلان مطهری از باشگاه استقلال ظهر امروز برگزار شد و این باشگاه آخرین دفاعیات خود را درباره فسخ یک‌طرفه قرارداد این مهاجم داشت ولی گفته می‌شود ادله مناسبی برای کمیته تعیین وضعیت نداشته است.

2000454

نماینده باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت خواسته تا دفاعیه نهایی را داشته باشد و کمیته تعیین وضعیت هم تاکید کرده این، آخرین فرصت آبی‌ها است و روز شنبه هفته آینده حکم نهایی را اعلام می‌کنند و جلسه جدیدی در این باره برگزار نخواهد شد.

ارسلان مطهری دو شکایت از باشگاه استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات و همچنین فسخ غیرقانونی انجام داد و به شدت پیگیر این قضیه است تا بتواند حکم بگیرد.

در این شرایط فعلا گفته می‌شود رای به نفر ارسلان مطهری صادر می‌شود و با توجه به اینکه باشگاه استقلال فعلا ادله مناسب ارائه نداده، جرایم سنگینی در انتظار آبی‌ها است.

دیدگاه‌ها