کد خبر : 2071691 | 02 مهر 1403 ساعت 13:34 | 35.9K بازدید | 28 دیدگاه

توره جای پایش را محکم کرد

قهرمان غیرمنتظره بارسا: ژاوی او را رد کرده بود

پابلو توره دیروز ستاره بارسا در زمین بود که یک گل زد و یک پاس گل هم به لواندوفسکی داد.

قهرمان غیرمنتظره بارسا: ژاوی او را رد کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، پابلو توره (21 ساله) که در دو فصل گذشته مورد نظر ژاوی قرار نگرفته بود و در فهرست قرضی‌ها قرار گرفت، دیروز از فرصتی که فلیک در بازی برابر ویارئال به او داده بود، بهترین استفاده را کرد. هافبک جوان که عملاً نزدیک بود همین تابستان به باشگاه دیگر قرض داده شود، در زمانی که بیشتر به او نیاز بود ظاهر شد. در اولین بازی خود به عنوان شروع کننده برای بارسلونا، او در نهایت نقش کلیدی در پیروزی بارسا در لا سرامیکا داشت.

فوتبالیست خوش آتیه اهل سانتاندر که فصل گذشته به صورت قرضی در خیرونا کمتر از حد انتظار بازی می‌کرد، به عنوان هافبک وارد زمین شد، در موقعیتی که در آن احساس راحتی می‌کرد و در آنجا دقایق خوبی هم در طول پیش فصل به دستور هانسی فلیک بازی کرد. فلیک می‌داند چطور به بازیکنانش بازی بدهد تا اعتماد به نفس‌شان بیشتر شود.

2085225

در نیمه اول، پابلو توره یک پاس زیبا برای روبرت لواندوفسکی فرستاد و در دقیقه 20 بازی، ستاره لهستانی دروازه را باز کرد.

در نیمه دوم، با نتیجه 1-2 و در حالی که بارسا در برابر حملات ویارئال اوج گرفته شدیدا رنج می‌کشید، پابلو یک شوت از بیرون محوطه جریمه زد و توپ بعد از برخورد با بایی به گل سوم برای بلوگرانا منجر شد. گلی که به تیم کاتالانی آرامش بخشید و در نهایت زمینه‌ای شد برای دو گل دیگر تا بارسا 1-5 برنده شود. 

گل توره برابر ویارئال اولین گلاو در لیگ است، اگرچه او قبلاً در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا و در کوپا دل ری با خیرونا گلزنی کرده بود.

توره در پایان بازی گفت: «این شاید بهترین روز فوتبالی من بود و رویایی را که بسیاری از کودکان می‌خواهند برآورده کنند، زندگی می‌کنم.»

2085226

دیدگاه‌ها