کد خبر : 2071690 | 02 مهر 1403 ساعت 13:31 | 24.3K بازدید | 23 دیدگاه

ستایش از عملکرد عالی مدافع کروات

جواهر 140 میلیون یورویی آرسنال در جیب گواردیول!

رسانه‌های انگلیسی بازی عالی و نمایش بی‌نقص یوشکو گواردیول برابر آرسنال و بوکایو ساکا را برجسته کردند.

جواهر 140 میلیون یورویی آرسنال در جیب گواردیول!

به گزارش "ورزش سه"، هر دو ستاره کروات سیتی دیروز برابر آرسنال عملکرد خوبی داشتند. یوشکو گواردیول امتیاز بسیار بالایی دریافت کرد، کواچیچ کمی کمتر.

منچسترسیتی با گل دقیقه 98 جان استونز از شکست مقابل آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر اجتناب کرد. ملی پوش انگلیسی روی ریباند در محوطه جریمه سریع و چابک بود و گل مساوی را در زمان‌های تلف شده ثبت کرد. هالند در دقیقه 9 سیتیزن‌ها را پیش انداخت، اما آرسنال با گل‌های کالفیوری و گابریل ورق را برگرداند هرچند بلافاصله تروسارد را به دلیل اخراج از دست داد و کل نیمه دوم را 10 نفره دفاع کرد.

2085223

بازیکنان کروات، شوشکو گواردیول و متئو کواچیچ تقریبا تمام دقایق را بازی کردند، یوشکو تمام 90 دقیقه بازی کرد، در حالی که دومی در دقیقه 21 جای رودری مصدوم را در زمین گرفت و تا پایان در میدان بود.

انگلیسی‌ها به نمایش‌های عالی گواردیول عادت کرده‌اند اما این‌بار بر پیروزی‌ها در دوئل‌های انفرادی او در زمین نیز تاکید دارند. از نظر رسانه‌های انگلیسی، او بوکایا ساکا، بازیکن 140 میلیون یورویی آرسنال، را در جیب خود داشت.

2085222

گواردیول در تمام بازی به ساکا اجازه هنرنمایی نداد. او به‌خصوص در نیمه اول ساکا را کاملا ساکت کرد و همچنین باعث شد رایا در نیمه دوم بازی چند سیو عالی انجام دهد. یک بازی بی‌نقص دیگر از مدافع گران‌قیمت.

دیدگاه‌ها