کد خبر : 2071688 | 02 مهر 1403 ساعت 13:16 | 13.7K بازدید | 114 دیدگاه

امیدوارم چندین سال در لیگ برتر بمانید

بیرانوند: آرزو دارم روزی پیراهن خیبر را بپوشم

علیرضا بیرانوند می‌گوید علاقه دارد در خیبر خرم آباد بماند.

بیرانوند: آرزو دارم روزی پیراهن خیبر را بپوشم

به گزارش “ورزش سه”، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و تراکتور در مورد دیدار با خیبر می‌گوید: تبریک به هواداران بزرگ تراکتور و تبریک به مردم عزیزم، استان لرستان و شهر خرم‌آباد، بابت تیم خیلی خوبی که امسال وارد لیگ برتر کردند. من به این تیم افتخار می‌کنم و امروز هم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند اما متاسفانه روی بعضی از اشتباهات گل خوردند.

وی افزود: این تیم، تیمی است که می‌شود به آن امید داشت که در لیگ ماندگار شود و فصل بعد بتواند با قدرت ادامه بدهد. یکی از آرزوهایم این بود که روزی مقابل خیبر خرم‌آباد بازی کنم و خیلی خوشحالم که برای اولین بار این اتفاق افتاد اما افسوس که مردم عزیزم نبودند. خیلی دوست داشتم که امروز جلوی چشم‌شان بازی کنم و خبر محرومیت را که شنیدم، خیلی ناراحت شدم. امیدوارم یک تجربه برایشان باشد برای هفته‌های آینده، چون این تیم واقعا نیاز به یار دوازدهم دارد.

2083480

او درباره غیبت هواداران ادامه داد: من به بچه‌ها گفتم اگر امروز هواداران و مردم خونگرم خرم‌آباد بودند، برد تراکتور سخت بود. آنها به بچه‌های تیم‌شان انرژی می‌دهند. پارسال در لیگ‌ یک بودند و با همین هواداران به لیگ برتر آمدند. امیدوارم دیگر هیچوقت محروم نشوند. این تیم زحمت کشیده و مردم خیلی دوست دارند تیم‌های بزرگی مثل تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان را از نزدیک ببینند. امیدوارم دیگر این اتفاق برایشان نیفتد.

بیرانوند در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال بازی در خیبر توضیح داد: باعث افتخار است. من دوست دارم خیبر چندین سال در لیگ برتر بماند و حضورش در لیگ برتر تداوم داشته باشد. چراکه نه؟ آرزویم است که یک روزی بتوانم پیراهن خیبر را بپوشم. می‌دانم که باید برای مردم استانم و شهر خرم‌آباد کاری کنم. امیدوارم روزی بتوانم پیراهن خیبر را بپوشم.

دیدگاه‌ها