کد خبر : 2071679 | 02 مهر 1403 ساعت 13:00 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالم دوباره با مهاجری کار می‌کنم؛

حسینی: بی‌صبرانه منتظر بازی در تیم جدیدم هستم

مدافع جدید خیبر خرم‌آباد امیدوار است شرایط خوبی همراه با این تیم داشته باشد.

حسینی: بی‌صبرانه منتظر بازی در تیم جدیدم هستم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمداحسان حسینی پس از تجربه بازی برای پرسپولیس، پدیده، آلومینیوم و نساجی مازندران تصمیم گرفت راهی خیبر خرم‌آباد شود و در روز آخر نقل و انتقالات با این باشگاه قرارداد امضاء کند تا دوباره روند خوبی را همراه با تیم جدیدش داشته باشد.

احسان حسینی درباره حضورش در خیبر خرم‌آباد گفت: از اینکه تیم خیبر را انتخاب کردم و فرصت دوباره همکاری با آقای رضا مهاجری را به دست آوردم، واقعا خوشحالم. جای خیبر و یک نماینده از لرستان در لیگ‌ برتر خالی بود که این انتظار به پایان رسیده و من هم خوشحالم در نخستین سال حضور این باشگاه دوست‌داشتنی در سطح اول فوتبال ایران، عضو تیم هستم.

2085205

او تاکید کرد: با تمام وجودم برای موفقیت و سربلندی خیبر تلاش می‌کنم و امیدوارم بهترین لحظات را در کنار هواداران و مردم خرم‌آباد داشته باشم و بهترین اتفاقات را برای این باشگاه رقم بزنیم. بی‌صبرانه منتظر دیدار با هواداران عزیز خیبر هستم.

مدافع 25 ساله جدید خیبر درباره کار با رضا مهاجری ابراز کرد: آقا رضا همیشه به من لطف داشتند و در پدیده زیر نظرشان کار کردم. وقتی دوباره پیشنهاد همکاری دادند، استقبال نمودم و با همکاری باشگاه نساجی توانستم رضایت‌نامه بگیرم و به این تیم بروم.

حسینی در مورد غیبت در بازی دیروز مقابل تراکتور ابراز کرد: من فقط یک جلسه با خیبر تمرین کرده بودم و طبیعی است که شرایط حضور در این دیدار را نداشتم، اما از هفته آینده می‌توانم بازی کنم.

دیدگاه‌ها