کد خبر : 2071678 | 02 مهر 1403 ساعت 12:54 | 17.7K بازدید | 34 دیدگاه

هواداران فوتسال جهان علیه فرانسه: شرم کنید!

اظهارنظر رسانه‌ها و کاربران نسبت به دیدار پرحاشیه ایران و فرانسه در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال ادامه دارد.

هواداران فوتسال جهان علیه فرانسه: شرم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بحث و جدل پیرامون دیدار پرحاشیه ایران و فرانسه در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ادامه دارد. پس از عدم تمایل بازیکنان دو تیم و به‌خصوص فرانسه برای رسیدن به پیروزی، رسانه‌های مختلف دنیا به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و حتی وب‌سایت thairath تایلند نیز گزارشی را در این خصوص منتشر کرده است.

این رسانه نوشته است:
هواداران فوتسال در سراسر جهان به‌طور یک‌صدا به انتقاد از تیم ملی فرانسه پرداختند و پس از نمایشی که به گفته آن‌ها «بسیار زشت و تئاتری» در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ داشتند، به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه هجوم بردند.

پس از پیروزی ۴-۱ ایران مقابل فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴، فضای مجازی پر از واکنش‌های تند شد. به نظر می‌رسید هر دو تیم در این بازی تمایلی به پیروزی نداشتند تا از تقابل با مراکش در مرحله یک‌هشتم نهایی اجتناب کنند؛ زیرا برنده این مرحله، در یک‌چهارم نهایی باید مقابل تیم قدرتمند برزیل قرار می‌گرفت.

2085035

این اتفاق باعث شد تا هواداران هر دو تیم در طول بازی اعتراض کنند و واکنش‌های منفی شدیدی در ورزشگاه و شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آید. هواداران فوتسال از سراسر جهان به صفحه اینستاگرام رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه هجوم بردند و پس از آن که دروازه‌بان فرانسه در نیمه دوم بازی، به شکلی واضح از مهار توپ ارسالی ایران خودداری کرد و اولین گل بازی را رقم زد، نظرات انتقادی شدیدی ثبت کردند.

برخی از نظرات هواداران شامل موارد زیر بود:
- «تیم ما تیمی در سطح جهانی نیست.»
- «وقتی تمام تلاش خود را نمی‌کنی، یعنی داری به حریف تعظیم می‌کنی.»
- «برای شما شرم‌آور است.»
- «بیش از حد ضعیف هستید و حتی نباید به مرحله بعدی صعود کنید!» 
- «این مایه شرمساری برای هواداران خارجی است.»
- «اگر نمی‌خواهید بازی کنید، بهتر است تسلیم شوید.»
- «نمی‌توانم تصور کنم اگر این اتفاق در فوتبال رخ دهد چه می‌شود.»
- «تیم آماتور: تایلند ۶-۰ فرانسه.»
- «یک بازی با دروغ و ریا.»

دیدگاه‌ها