کد خبر : 2071666 | 02 مهر 1403 ساعت 12:10 | 40.6K بازدید | 209 دیدگاه

کنایه سنگین مدیرعامل تراکتور به باشگاه رقیب

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور می‌گوید هیچکسی نمی‌تواند آرامش این تیم را بهم بزند.

کنایه سنگین مدیرعامل تراکتور به باشگاه رقیب

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی تراکتور مقابل خیبر در حالی رقم خورد که حالا این تیم آماده دیداری حساس برابر سپاهان در استادیوم فولادشهر خواهد شد. نکته جالب اینکه تیم رقیب تراکتور شب گذشته در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن متوقف شد تا بعد از شکست آسیایی، تساوی نابه‌هنگام را تجربه کند.

با این حال بعد از این دیدار مدیر تیم سپاهان در گفت‌وگویی پیرامون وضعیت علیرضا بیرانوند صحبت کرد و گفت که حکم این بازیکن باید هرچه زودتر صادر شود.

در همین خصوص خبرنگار ما با سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور، گفت‌وگویی را انجام داد که در ابتدا در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار با خیبر گفت: خوشحالم در این بازی سخت و سنگین توانستیم برنده شویم. جا دارد به بازیکنانمان خسته نباشید و به هواداران تبریک بگویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم طرفداران را خوشحال کنیم.

2071391

او در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر و صحبت‌های مختلف تیم‌ها علیه یکدیگر می‌گوید: از لحاظ فوتبالی لیگ در شرایط خوبی برگزار می‌شود و با نظم خاصی انجام می‌‌شود. اما متاسفانه در این بین شاهد بی‌اخلاقی‌هایی هستیم.

مظفری‌زاده افزود: متاسفانه می‌بینیم عوامل بعضی از تیم‌ها بعد از ناکامی تیمشان و فشار از سوی هواداران، برای ایجاد انحراف در ذهن طرفدارانشان، با صحبت در مورد تیم‌های دیگر و ارکان فدراسیون، سعی دارند نقطه ضعف خودشان را بپوشانند. این آقایان اگر به جای دخالت در کار دیگران، تمرکز خود را در کار خودشان می‌گذاشتند، شاهد اخبار و حواشی هرروزه برای تیمشان نبودند. 

مدیرعامل تراکتور با اعلام حمایت از بازیکنان تراکتور اظهار داشت: اگر کسی صحبتی در مورد تیم ما انجام دهد ما قاطعانه پاسخ خواهیم داد و پیگیری خواهیم کرد. حمایت ما از بازیکنان، هواداران و تیممان خدشه‌ناپذیر است و اجازه نمی‌دهیم که کسی به تیممان توهین کند.

دیدگاه‌ها