کد خبر : 2071656 | 02 مهر 1403 ساعت 11:50 | 20.9K بازدید | 26 دیدگاه

مدیر وردربرمن:

انگار پپ گواردیولا دوباره به بایرن برگشته است!

کلمنس فریتز، مدیر فوتبال وردربرمن، می‌گوید عملکرد خوب بایرن مونیخ او را به یاد روزهای حضور پپ گواردیولا در این تیم انداخته است.

انگار پپ گواردیولا دوباره به بایرن برگشته است!

به گزارش "ورزش سه"، وردربرمن روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته چهارم فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و با دریافت پنج گل برابر این حریف قدرتمندش شکست خورد تا به یکی دیگر از قربانیان این تیم در فصل ۲۵-۲۰۲۴ که به تازگی برای آنها آغاز شده تبدیل شده باشد.

شاید در ابتدای فصل و در زمان انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن کمتر کسی انتظار داشت که این مربی جوان با توجه به تجربه کمی که در هدایت تیم‌های مختلف در سطح اول فوتبال اروپا داشته بتواند چنین عملکرد تاثیر برانگیزی را روی نیمکت بایرن داشته باشد اما او نشان داده است که استعداد زیادی در عرصه مربیگری دارد.

فریتز در گفت‌وگو با اسپورت وان درباره شکست تیمش برابر بایرن مونیخ اظهار داشت: «من احساس می‌کنم که بایرن بار دیگر به روزهایی برگشته است که تحت هدایت پپ گواردیولا بازی می‌کرد. آنها با فشار و اعتماد به نفس زیادی بازی می‌کردند و باید به این نکته هم توجه کرد که چرخش توپ باورنکردنی و بسیار خوبی داشتند.

وقتی بایرن در اوج آمادگی است، پیدا کردن حتی یک فرصت برابر آنها دشوار است. باید در چند سال اخیر همیشه در بعضی از دقایق بازی فرصت را به حریف می‌داد که بتواند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و ساختار خودش را پیدا کند اما در بازی این هفته چنان با قدرت بازی کرد که حتی در دقیقه ۸۸ هم کمپانی هنوز از بازیکنانش می‌خواست که پیش بروند. استفاده آنها از پرسینگ قدرتمندانه و متحد اجازه نفس کشیدن به ما نداد چون بلافاصله توپ را پس می‌گرفتند.»

دیدگاه‌ها