کد خبر : 2071619 | 02 مهر 1403 ساعت 02:12 | 3.2K بازدید | 21 دیدگاه

سیمئونه: همیشه آماده رقابت با رئال و بارسا هستیم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است مثل هرسال با تمام توان آماده رقابت با رئال مادرید و بارسلونا هستند.

سیمئونه: همیشه آماده رقابت با رئال و بارسا هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، دربی کوچک مادرید میان تیم های رایو وایه‌کانو و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته ششم رقابت های لالیگا با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید. نتیجه ای که منجر به عقب افتادن شاگردان دیه‌گو سیمئونه از بالانشنیان شد و حالا آنها علاوه بر بارسلونا، رئال مادرید و بیلبائو را نیز بالاتر از خود می‌بینند.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" نیمه اول واقعا مرا نگران کرد چرا که خیلی ضعیف عمل کردیم.  البته که موقعیت های گلزنی پرشماری‌ را در همین نیمه از دست دادیم اما اصلا از عملکرد‌ شاگردانم در چهل و پنج دقیقه نخست راضی نبودم. در نیمه دوم اما کاملا متفاوت ت راهی زمین شدیم و توانستیم با تعویض های تهاجمی، خیلی زود به گل مساوی دست یابیم."

سیمئونه در خصوص موقعیت هایی که مهاجمانش در این بازی از دست دادند یادآور شد:" یک مهاجم تا زمانی که موقعیت نصیبش نشود نمی‌تواند گلزنی کند. با این حال امروز موقعیت های خوبی برای مهاجمان خلق شد که نتوانستند آنطور که باید از آنها استفاده کنند. با این حال از همه بازیکنانم ممنونم چرا که با تمام توان برای زدن گل برتری‌ جنگيدند اما کمی هم بخت با ما یار نبود."

سیمئونه درخصوص عقب ماندن از بارسلونا و رئال مادريد با توجه به نتایج هفته ششم عنوان کرد:" من به این رقابت عادت دارم. اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از هفته بعد دوباره با قدرت برای بازگشت به روزهای خوب می‌جنگیم. بازی به بازی پیش‌ میرویم و هنوز زمان زیادی برای اینکه بخواهیم از قهرمان صحتب کنیم باقی مانده است. مثل همیشه با شور و شوق زیاد به جنگ با رئال و بارسلونا می‌رویم."

دیدگاه‌ها