کد خبر : 2071618 | 02 مهر 1403 ساعت 02:06 | 6.5K بازدید | 9 دیدگاه

لیون ۲-۳ مارسی؛

برتری حیرت‌انگیز شاگردان دی‌‌زربی در دربی المپیکو!

مصاف زیبا و پرگل لیون و مارسی در لیگ یک فرانسه با برتری ۳-۲ شاگردان روبرتو دی زربی در تیم مارسی به پایان رسید.

برتری حیرت‌انگیز شاگردان دی‌‌زربی در دربی المپیکو!

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته پنجم لیگ یک فرانسه هم دربی المپیکو بین دو تیم مارسی و لیون در جذاب ترین حالت ممکن برگزار شد و در پایان شاگردان روبرتو دی زربی در تیم مارسی با وجود آنکه از دقیقه ۵ با اخراج لئاندرو بالردی که ابتدا یک کارت زرد در ثانیه ۳۰ و سپس کارت زرت دوم را در دقیقه پنج گرفت، ۱۰ نفره کار را دنبال کردند موفق به ثبت یک برد باشکوه مقابل لیون با نتیجه ۳-۲ شدند.

نیمه اول این بازی پر زد و خورد بدون رد شدن توپی از خط دروازه ها به پایان رسید. البته که در اخرین دقیقه این نیمه، الکساندر لاکازت مهاجم باتجربه لیون بهترین فرصت گلزنی تیمش را از روی نقطه پنالتی با مهار خرونیمو رولی دروازه بان مارسی از دست داد.

2085103

گل های این بازی اما یکی پس از دیگری در نیمه دوم از راه رسیدند. ابتدا در دقیقه ۵۳ بازی بود که دژه کالتا کار روی پاس کلینتون ماتا حساب کار را برای لیون ۱-۰‌ کرد.

2085095

این گل تا دقیقه ۶۹ پابرجا ماند اما پل لیرولا روی ضد حمله سریع بازیکنان مارسی ۱۰ نفره و با پاس طلایی لوئیز هنریکه، حساب کار را به تساوی کشاند.

2085102

در عین ناباوری هواداران لیون در ورزشگاه خانگی، اولیسس گارسیا با ضربه چیپ استثنایی خود در دقیقه ۸۲ حساب کار را ۲-۱ به سود مارسی کرد.

2085100

گلی‌ که در سومین دقیقه وقت های طلف شده توسط رایان چرکی‌ پاسخ داده شد تا بازهم بازی به تساوی کشیده شود. لیونی ها از که اصلا راضی به تساوی مقابل تیم ۱۰ نفره مارسی در خانه نبودند، با نفرات زیاد به سمت دروازه مارسی هجوم آوردند اما یک بار دیگر اسیر ضدحمله محشر شاگردان دی زربی شدند و این بار روی حرکت استثنایی جاناتان رو و ضربه غیرقابل مهارش به کنج دروازه لیون، گل سوم مارسی به ثمر رسید و یک پیروزی پرشکوه برای این تیم در یکی از مهم ترین بازی های لیگ فرانسه به دست آمد.

2085106
2085105

با نتیجه ای که امشب رقم خورد، المپیک مارسی با ۱۳ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به موناکو و پاری‌سن ژرمن در صدر جدول لیگ یک قرار گرفت و لیون نیز با این شکست، یازده امتیازی و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها