کد خبر : 2071613 | 02 مهر 1403 ساعت 01:34 | 5K بازدید | 45 دیدگاه

داور به آنها کمک می‌کرد

برناردو سیلوا: آرسنال برای فوتبال به اتحاد نیامده بود!

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای طوفانی از تصمیمات داور و همچنین شیوه بازی آرسنال، انتقاد کرد.

برناردو سیلوا: آرسنال برای فوتبال به اتحاد نیامده بود!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار جنجالی منچسترسیتی و آرسنال حتی پس از پایان بازی هم ادامه دارد. در جدیدترین مورد برناردو سیلوا هم به اتفاقات داوری بازی واکنش نشان داده و هم سبک بازی دفاعی آرسنال و تفاوت رقابت با آنها با کورس قهرمانی با لیورپولِ یورگن کلوپ!

در این بازی منچسترسیتی با گل زودهنگام ارلینگ هالند با نتیجه ۱-۰ جلو افتاد، اما آرسنال با گل جنجالی ریکاردو کالافیوری پاسخ گل مهاجم نروژی را داد و سپس گابریل ماگالاش بازی را ۲-۱ کرد. این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت تا اینکه جان استونز در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در پایان بازی برناردو سیلوا مصاحبه‌ای طوفانی داشت و از عملکرد مایکل اولیور، داور بازی، و سبک بازی دفاعی آرسنال انتقاد کرد. او درباره تصمیمات اولیور گفت: «همه چیز از همان ثانیه اول شروع شد. در همان اولین لحظات متوجه شدیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. یک بازیکن ما پس از اینکه دو بار او را به زمین زدند مصدوم شد. سپس داور کاپیتان ما را صدا زد و او را پستش خارج کرد و آنها گل زدند. روی گل دوم هم آنها از همان شیوه معمول خود استفاده کردند و جلوی دروازه‌بان ما را گرفتند و داور هم توجهی به این موضوع نداشت. سپس داور به آنها اجازه داد وقت‌تلفی کنند. 

چیزی که بیشتر از همه من را آزار می‌دهد این است که در ابتدای هر فصل جلسات زیادی با اتحادیه فوتبال داریم. آنها به ما می‌گویند که این نوع موقعیت‌ها را کنترل خواهند کرد و جلوی این‌گونه اتفاقات را خواهند گرفت، اما در نهایت حرف آنها هیچ ارزشی ندارد و اتفاقی نمی‌افتد. آنها خیلی چیزها می‌گویند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد!»

2085092

او سپس درباره شیوه بازی آرسنال افزود: «امروز تنها یک تیم برای بازی فوتبال به اینجا آمده بود. تیم دیگر برای فوتبال اینجا نبود! اما در نهایت ما به تساوی رسیدیم، ما خوشحال نیستیم چون می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم! شخصاً از نحوه بازی خودمان خوشحالم. خوشحالم که همیشه وارد زمین می‌شویم تا هر بازی را ببریم.»

سیلوا سپس در مورد تفاوت بین رقابت با آرسنال و لیورپول گفت: «شاید این که لیورپول یک لیگ برتر را برده و آرسنال نه. این که لیورپول یک لیگ قهرمانان را برده و آرسنال نه. این که لیورپول همیشه سعی می‌کند ما را ببرد و آرسنال نه!»

دیدگاه‌ها