کد خبر : 2071609 | 02 مهر 1403 ساعت 01:21 | 3.9K بازدید | 21 دیدگاه

فونسکا: هیچ تیمی اینتر را اینطور مهار نکرده بود

پائولو فونسکا، سرمربی میلان، پس از پیروزی در دربی دلا‌مادونینا می‌گوید اینتر مدت‌ها بود که به این اندازه دچار دردسر نشده بود!

فونسکا: هیچ تیمی اینتر را اینطور مهار نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌هایی وجود داشت که پائولو فونسکا در صورت عدم پیروزی در دربی میلان از سمت سرمربی‌گری روسونری اخراج خواهد شد. فونسکا برای این بازی سیستم تیمش را به ۴۴۲ تغییر داد و موفق شد به یک پیروزی ارزشمند برسد.

فونسکا پس از پایان بازی درباره تغییرات تاکتیکی تیمش گفت: «این دربی بود، میلان مدت‌ها بود که در آن پیروز نشده بود، و البته برای وضعیت کنونی ما بسیار مهم بود. فکر می‌کنم بازیکنان شجاعت زیادی نشان دادند و ما شایسته پیروزی بودیم. من نمی‌توانم به یاد بیاورم که آخرین باری که تیمی این‌قدر مشکل برای اینتر ایجاد کرده بود، چه زمانی بود.»

فونسکا افزود: «من فکر نمی‌کنم که ما ساختار تیم را تغییر دادیم. ما فقط کاری کمی متفاوت انجام دادیم، و آن این بود که اگر دچار مشکلاتی شویم، فوفانا می‌تواند بین مدافعان میانی قرار بگیرد. آنچه تغییر کرد، خود بازیکنان بودند.»

2085086

او ادامه داد: «موراتا همان نقشی را داشت که ریندرز مقابل لیورپول داشت، بنابراین ما واقعاً تغییر زیادی نکردیم. البته، آن‌ها بازیکنان متفاوتی هستند، زیرا موراتا می‌تواند با راحتی بیشتری به جلو برود، اما ساختار تیم همان بود.»

فونسکا درباره کاهش شایعات اخراجش با این پیروزی گفت: «این برای من تفاوت زیادی ندارد، زیرا من این چیزها را نمی‌خوانم یا نمی‌شنوم.»

دیدگاه‌ها