کد خبر : 2071603 | 02 مهر 1403 ساعت 01:03 | 2.9K بازدید | 6 دیدگاه

شاگردان هوتر روز به روز بهتر از قبل

تاخت و تاز موناکو در فرانسه ادامه دارد

تیم موناکو با کسب پیروزی ۳ بر 1 مقابل لو آور، با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود موفق شد در لیگ فرانسه هم صدرنشین بماند.

تاخت و تاز موناکو در فرانسه ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، موناکو در ادامه شروع تقریباً بی‌نقص خود در تعقیب پاری سن ژرمن، رهبر و دارنده عنوان قهرمانی، روز یکشنبه در هفته پنجم لیگ یک فرانسه با پیروزی 3-1 مهمان لو آور، به صدر جدول لیگ فرانسه رسید و موفق شد روند شکست‌ناپذیری خودش را ادامه دهد.
در این بازی جردن تسی روی پاس تاکومی مینامینو، ملی پوش ژاپنی موناکو گل نخست بازی را به ثمر رساند، ولی این گل در دقیقه ۳۰ توسط دالر کوزیایف جبران شد.

در نیمه دوم، موناکو آتش حمله خودش را بیشتر کرد و اگر چه تیم لو آور، جانانه دفاع می‌کرد اما به یک باره بن سغیر و فلوریان بالوگان در دقایق ۶۶ و ۷۰، پرونده این بازی را بستند.

موناکو از ابتدای این فصل بدون شکست بوده و تنها در یک بازی مقابل لانس با نتیجه ۱-۱ متوقف شد که البته پیروزی این تیم مقابل بارسلونا نقطه عطف عملکرد شاگردان آدی هوتر در این فصل بود.

این تیم اکنون با ۱۳ امتیاز، در وضعیتی که با پاری سن ژرمن و مارسی از نظر تعداد امتیاز برابر است، تنها ۲ گل خورده دارد و موفق شده با ۱۰ گل زده از تیم‌های برتر لیگ فرانسه در بحث گلزنی محسوب شوند. 

ادی هوتر از حالا باید تیمش را برای ادامه فصل آماده کند، چرا که آنها در ۵ دیدار بعدی خود مقابل مون پلیه، دینامو زاگرب، رن، لیل و ستاره سرخ قرار خواهند گرفت و البته در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می‌رسد تنها دیدارهای سخت این تیم با اینتر میلان، استون ویلا و آرسنال است که آخرین دیدارهای موناکو در این تورنمنت است.

دیدگاه‌ها