کد خبر : 2071600 | 02 مهر 1403 ساعت 00:54 | 5.8K بازدید | 13 دیدگاه

پیروزی بزرگ الوکره مقابل الریان؛

شکست حریف استقلال و پرسپولیس مقابل رقیب تراکتور

الوکره قطر در دیداری حساس مقابل الریان به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد.

شکست حریف استقلال و پرسپولیس مقابل رقیب تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که یکی از نمایندگان فوتبال این کشور در لیگ نخبگان آسیا است، از ساعت 18:30 یکشنبه شب در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف الوکره، هم‌گروه تراکتور در لیگ قهرمانان رفت.

الوکره بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 8 روی پاس احمد فتحی به پشت محوطه جریمه و شوت فنی و استثنایی دالا گلسون به گوشه دروازه الریان گل اول بازی را به ثمر رساند و پیش افتاد.

در شرایطی که الریان برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، الوکره در دقیقه 36 روی ارسال عبدالکریم حسن از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی ریکاردو گومس به گل دوم رسید.

تیم الوکره که در چهار مسابقه اخیرش یک پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشت، در این بازی به برتری 2 بر صفر رسید تا 8 امتیازی شود و در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و الریان هم با ادامه نمایش ضعیف خود و سومین شکست در این فصل، 6 امتیازی ماند و در رتبه هشتم ایستاد.

2085067

تیم فوتبال الریان قطر در هفته‌های پنجم و هشتم لیگ نخبگان آسیا در روزهای 5 آذر و 30 بهمن به ترتیب باید به مصاف پرسپولیس و استقلال برود.

الوکره نیز که چهار روز قبل در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل تراکتور شکست خورده بود، با این برد در لیگ ستارگان دوباره به شرایط خوبی برگشت.

دیدگاه‌ها