کد خبر : 2071598 | 02 مهر 1403 ساعت 00:50 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف سیمئونه و اتلتیکو در دربی کوچک مادرید

دیدار رایو وایه‌کانو و اتلتیکو مادرید در هفته ششم لالیگا با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

توقف سیمئونه و اتلتیکو در دربی کوچک مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در جریان یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم رقابت‌های لالیگا، دربی نیمه حساس مادرید بین دو تیم رایو وایه‌کانو و اتلتیکو مادرید با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید.

شاید ترکیب رایو وایه‌کانو نسبت به اتلتیکو ضعیف و ارزان‌تر باشد، اما انگیزه برد کاملا در ساق پای بازیکنان میزبان مشهود بود. برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد این وایه‌کانو بود که صاحب توپ و میدان بود و با حملات متوالی خود در ۱۰ دقیقه ابتدایی کم مانده بود دروازه اتلتیکو را باز کنند. حملاتی که توسط مدافعان اتلتیکو مهار شد تا اولین موقعیت جدی را شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دقیقه ۱۶ توسط خولین آلوارز و تک به تکی که به راحتی از دست داد، خلق کنند.

بازیکنان وایه‌کانو اما به بهترین شکل ممکن پاسخ این حمله را در دقیقه ۳۵ بازی با گلزنی دادند. هرچند که به علت مشکوک به آفساید بودن، این گل با تاخیر چند دقیقه توسط داور میدان اعلام شد تا میزبان با یک گل پیش بیفتد‌. این گل روی درخشش خورخه دی فروتوس و پاس عالی او برای آندری راتیو که در موقعیت تک به تک با پاس خود ایسی پالازون را مقابل دروازه خالی به گل رساند، رقم خورد.

2085062

نیمه نخست بازی با چند حمله بی‌ثمر نصفه و نیمه از سوی شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای جبران گل خورده به پایان رسید و دو تیم با برتری ۱-۰‌ میزبان به رختکن رفتند.

شاگردان سیمئونه در نیمه دوم با سه تعویض تهاجمی راهی میدان شدند و خیلی زود هم مزد بازی هجومی خود را در دقیقه ۴۹ با گلزنی کانر گالاگر گرفتند. روی پاس استثنایی اکسل ویتسل، الکساندر سورلوث بعد از دریبل موفق دروازه‌بان رایو وایه‌کانو، با پاس کاتبک گالاگر را به توپ رساند تا او بلادرنگ با ضربه به گوشه دروازه حریف گل اول روخی بلانکو را به ثمر برساند‌.

شاگردان سیمئونه به هر دری برای به ثمر رساندن گل دوم می‌زدند، اما دفاع جانانه مدافعان میزبان اجازه رسیدن آنها به گل دوم را نمی‌داد. در دقیقه ۷۳ با ورود خامس رودریگز به زمین، ورق تاحدودی برای شاگردان اینیگو پرز برگشت و این تیم در میانه میدان با اتکا به تجربه خامس توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

2085063

برخلاف دقایق قبلی اما دو تیم تلاش چندانی برای به ثمر رساندن گل برتری‌ خود نکردند و به غیر از یکی دو موقعیت پنجاه درصدی، اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با این تساوی اتلتیکو دوازده امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد. آنها تا پیش از این بازی در رتبه دوم قرار داشتند. رایو وایه‌کانو نیز با این تساوی هشت امتیازی شد و در جایگاه نهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها