کد خبر : 2071587 | 02 مهر 1403 ساعت 07:17 | 15.9K بازدید | 8 دیدگاه

جوانترین ستاره لیگ نخبگان آسیا، یک بچه دبیرستانی!

هان سوک جین در سن 16 سالگی موفق شد عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در کانون توجهات قرار بگیرد.

جوانترین ستاره لیگ نخبگان آسیا، یک بچه دبیرستانی!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال کره جنوبی با تمرکز بر روی فوتبال پایه مدتی است که از استعدادهای جوان خود رونمایی می‌کند و هفته گذشته در جریان مسابقات مرحله گروهی سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، هان سوک جین با 16 سال سن برای تیم جونبوک موتورز به میدان رفت و این تیم که مقابل هبو کبو فیلیپین به پیروزی 6 بر صفر رسیده بود، این بازیکن کم سن و سال، در طی 16 دقیقه‌ای که به‌عنوان هافبک وارد زمین شد، موفق شد یک پاس گل ثبت کند.

البته بازی روی چمن مصنوعی مقداری برای این تیم و این بازیکن دردسرساز نیز بود، اما او حالا با 16 سال سن، تبدیل به جوانترین بازیکن تاریخ این مسابقات شد و همچنین نامش را به‌عنوان جوان‌ترین تاریخ مسابقات باشگاهی در آسیا ثبت کرد که روی گل تیمش اثرگذاری مستقیم دارد. 

این بازیکن جوان هنوز دانش‌آموز است و جدای از تمرینات و حضور در تیم جونبوک موتورز، به‌عنوان یک دانش آموز دبیرستانی مشغول تحصیل است. 

البته غیر از این بازیکن، تیم جونبوک موتورز در این دیدار نفراتی مانند تای هو جین، چانگ هون کیم و جئونگ هیوک سئو را به‌عنوان بازیکنان هجده ساله در ترکیب استفاده کرد که نشان می‌دهد نماینده فوتبال کره جنوبی روی جوانان بسیار سرمایه‌گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها