کد خبر : 2071574 | 02 مهر 1403 ساعت 04:51 | 27.5K بازدید | 15 دیدگاه

راهکار جدید پرسپولیس برای پاداش 258 میلیاردی!

باشگاه پرسپولیس رقم سنگینی را از کنفدراسیون آسیا طلبکار است.

راهکار جدید پرسپولیس برای پاداش 258 میلیاردی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته پاداش صعود به فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا را به دست بیاورد و نکته جالب اینکه بارها معادل ریالی این مبلغ را به صورت وام و قرض در ایران دریافت کرده و پس داده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس اکنون در تلاش است این جای خالی را از طریق درآمدهای جانبی پر کند. پیمان حدادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید: با توجه به محدودیتی که ما در فضای فوتبال داریم، مهمترین جای درآمدی برای تبلیغات روی لباس است. ما در مورد تبلیغات محیطی با سازمان لیگ اختلاف حساب داریم. برای اینکه سازمان لیگ علیه ما موضع نگیرند و به کمیته‌های مختلف فرا نخوانند، عدد را نمی‌گوییم.

ویدئو: 353791

او درباره رقم تبلیغات محیطی عنوان کرد: باید از دوستان در سازمان لیگ بپرسید پارسال چقدر درآمد داشتند. به ما عددی گفتند که قابل قبول نیست و اصلا سال 02-1401 باشگاه پرسپولیس چه درآمدی داشته است؟ ما چون شرکت بورسی هستیم اعدادمان باید حتما از سوی سامانه کدال منتشر شود اما عدد خیلی ناچیز است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد پاداش آسیایی توضیح داد: ما با حسابرس جلسه داشتیم و پاداش ما از آسیا 3.5 میلیون دلار است. با توجه به تحریم‌ها امکان برداشت وجود ندارد و این یکی از معضلات ماست و امیدواریم شخص آقای عراقچی بتوانند کمک کنند تا ما به این درآمد دسترسی پیدا کنیم چون خیلی از مشکلات را می‌تواند حل کند.

حدادی در پاسخ به سوالی در مورد درآمدهای لیگ نخبگان و افزایش سقف بودجه اظهار داشت: من در مورد 800 هزار دلار خودمان صحبت می‌کنم. این درآمد محقق شده و ما این را از ای‌اف‌سی طلب داریم. ما راهکارهایی برای دریافت پاداش پیدا کردیم و از امور بین الملل بانک‌ها کمک خواهیم گرفت تا این تحریم‌ها را به نوعی رفع کنیم. البته کشور مالزی در این خصوص با ما خوب برخورد نکرد، چون بر اساس تحریم آمریکا، موضوع ورزش مثل غذا و دارو استثناست.

دیدگاه‌ها