کد خبر : 2071572 | 02 مهر 1403 ساعت 04:36 | 13.5K بازدید | 29 دیدگاه

فقط برای منافع ذوب کار می‌کنم

نکیسا: بلیت را عمدا و با استراتژی گران کردیم!

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد در راستای منافع این باشگاه فعالیت می‌کند، ولی روی سپاهان هم تعصب دارد.

نکیسا: بلیت را عمدا و با استراتژی گران کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از تساوی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت:
بازی زیبایی بود و هر کس آن را تماشا کرد لذت برد. هر دو تیم خیلی خوب کار کردند. من به تیمم افتخار می‌کنم که مقابل دو تیم آسیایی تراکتور و سپاهان توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم. آنها که بازی را دیدند احتمالا به ما حق می‌دهند که می‌توانستیم برنده خوب این بازی باشیم.

او درباره بلیت‌فروشی این بازی نیز توضیح داد:
استراتژی مدیریتی درباره بلیت‌فروشی تصمیم گرفت و فعلا همین‌قدر می‌توانم بگویم. من فکر می‌کردم این اقدام بتواند پاسخگوی کاهش مسائل مداخله‌گری شود که باعث می‌شد در زمین خودمان به تیم فشار بیاید. سعی کردم با این روش فشار را از روی ذوب آهن بردارم. به من حق بدهید. شاید این حرف من به مذاق سپاهانی‌ها خوش نیاید، ولی من متعلق به باشگاه ذوب آهن هستم و برای منافع این تیم کار می‌کنم.

مدیرعامل ذوب آهن از رابطه خوب خود با همتای سپاهانی‌اش نیز صحبت کرد و گفت:
دکتر آذربایجانی از دوستان خوب من هستند و خودم هم رابطه خوبی با باشگاه سپاهان دارم. اینقدر این رابطه خوب است که ما زمینمان را در اختیار این تیم گذاشتیم تا از اصفهان خارج نشوند اما دربی‌ها فشارهایی را در پی دارد و من مجبور شدم این فشار را کاهش دهم.

وی در خصوص وضعیت چمن فولادشهر عنوان کرد:
از مردمی که بازی تیم ملی را با آن رنگ چمن دیدند عذرخواهی می‌کنم، ولی شما اصحاب رسانه امروز دیدید که چه تغییرات مثبتی در این چمن اتفاق افتاده است. برای ما هم مثل سپاهان آرزوی موفقیت کنید. مجموعه باشگاه ذوب آهن محترم هستند و کارخانه ذوب آهن هم زحمتکش هستند. نگاه من به هر دو تیم اصفهانی تعصب آمیز است.

دیدگاه‌ها