کد خبر : 2071566 | 01 مهر 1403 ساعت 23:11 | 19.8K بازدید | 61 دیدگاه

همه چیز را در کدال افشا می‌کنیم؛

کنایه پرسپولیس: شفاف‌ترین نهاد فوتبال ایرانیم

پیمان حدادی از تشکیل پنج کمیته در باشگاه پرسپولیس خبر داد.

کنایه پرسپولیس: شفاف‌ترین نهاد فوتبال ایرانیم

به گزارش "ورزش سه"، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مصاحبه بعد از جلسه امروز درباره نقش خود در هیئت مدیره اظهار داشت: توقعات باید از ما بیشتر باشد تا پیشرفت کنیم. هر کار اقتصادی‌ای انجام شده دسته جمعی بوده و ما یک تیم هستیم. هر اتفاق مثبتی که بیفتد همه باهم حضور داریم. بنده به عنوان معاونت اقتصادی در باشگاه پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم مثل سال گذشته قدم‌های بهتری برداریم. موضوع افزایش سرمایه مطرح شد و در مذاکره با کنسرسیوم بانکی به عدد مشخصی خواهیم رسید تا فرایند افزایش سرمایه قعطی شود.

پیمان حدادی در مورد محورهای هیئت مدیره توضیح داد: پنج کمیته زیر نظر هیئت مدیره تشکیل شد. کمیته حسابرسی، ریسک، انتصابات، حقوقی و اقتصادی هستند که وظایف خاصی دارند، مخصوصا کمیته اقتصادی و حقوقی.

او همچنین با طرح یک ادعا گفت: موضوع دیگر انتخاب آقای درویش به عنوان سخنگوی باشگاه بودند و ان‌شاءلله طی تصمیمات بعدی که در جلسات آتی خواهد بود، اعلام خواهد شد. ما در باشگاه پرسپولیس دنبال شفافیت هستیم و ما شفاف‌ترین نهاد حال حاضر در فوتبال هستیم. شما اگر فدراسیون، ارکان فدراسیون و سایر باشگاه‌ها را در نظر بگیرید ما شفاف‌ترین هستیم. ما همه چیز را در کدال منتشر می‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس در این مدت تمام امور خود را به صورت منظم در سامانه کدال منتشر کرده و حالا این باشگاه به همراه استقلال باید مجموع قراردادهای این فصل خود را افشا کنند.

دیدگاه‌ها