کد خبر : 2071565 | 02 مهر 1403 ساعت 03:36 | 4.7K بازدید | 7 دیدگاه

استفاده از گوگل ترنسلیت برای سوال از مورینیو

هیچ خبرنگاری اینقدر ژوزه را عصبانی نکرده بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، پس از شکست برابر گالاتاسرای، با یک خبرنگار که قصد داشت به هر نحوی شده با او مصاحبه کند، به تندی برخورد کرد.

هیچ خبرنگاری اینقدر ژوزه را عصبانی نکرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، اولین دربی استانبول یک شکست کامل برای ژوزه مورینیو بود و فنرباغچه با نتیجه ۳-۱ به گالاتاسرای باخت، اما به نظر می‌رسید تحقیر فقط به داخل زمین محدود نمی‌شود؛ بلکه خارج از زمین نیز با تمسخرها و طعنه‌ها درباره مربی پرتغالی ادامه یافت. این مربی در فضای مجازی به «آقای گریان» معروف شد!

زمانی که شرایط سخت می‌شود، مورینیو عصبانی می‌شود و قربانی این وضعیت، خبرنگاری بود که تلاش کرد سوالی به زبان ترکی از او بپرسد.

شکست برای مورینیو سنگین بود و او تصمیم گرفت پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشود. اما در میان رسانه‌های ترکیه، خبرنگاری وجود داشت که نتوانست از وسوسه پرسیدن سوال از او چشم‌پوشی کند. این خبرنگار در خروجی استادیوم به انتظار نشست تا مورینیو را متوقف کند، اما با چند کلمه کوتاه از سوی مربی خشمگین مواجه شد.

این خبرنگار در قسمت میکسدزون تلاش کرد تا مورینیو را متوقف کند، اما انتظار این واکنش را نداشت. وضعیت ابتدا به دلیل تفاوت‌های زبانی به تنش کشیده شد. خبرنگار انگلیسی نمی‌دانست و مورینیو نیز در فهمیدن او مشکل داشت. مورینیو از او پرسید: «مطمئنی که خبرنگاری؟» در همین حین طرف مقابل نیز تلاش می‌کرد چند کلمه به زبانی که نمی‌دانست، بگوید اما در این کار ناکام ماند.

2085058

برای برقراری ارتباط با مربی، خبرنگار تلاش کرد سوالاتش را از طریق اپلیکیشن گوشی‌اش ترجمه کند و آن را به مورینیو نشان دهد. در این لحظه بود که ژوزه صبر خود را از دست داد و قبل از رفتن با عصبانیت به او نگاه کرد و تنها یک سوال پرسید: «جدی هستی یا شوخی می‌کنی؟»

چیزی که مورینیو را عصبانی‌تر کرد، ترکی صحبت کردن خبرنگار یا تلاشش برای ترجمه از طریق گوشی نبود، بلکه موضوعی بود که با مورینیو مطرح کرد. خبرنگار از او درباره طعنه گالاتاسرای به این مربی در فضای مجازی سوال کرد. این باشگاه پس از پیروزی برابر فنرباغچه در طعنه به مورینیو، لقب او را از «آقای خاص» به «آقای گریان» تغییر داده بود.

دیدگاه‌ها