کد خبر : 2071564 | 01 مهر 1403 ساعت 23:07 | 12.2K بازدید | 35 دیدگاه

کاپیتان تراکتور سوگوار کارگران طبس

شجاع خلیل‌زاده با انتشار پستی در اینستاگرام ناراحتی خود بابت اتفاق پیش آمده برای کارگران معدن طبس را اعلام کرد.

کاپیتان تراکتور سوگوار کارگران طبس

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم تراکتور بعد از نمایش خوبی که در دیدار با خیبر خرم آباد ارائه کرد و رکورد خود برای بازی متوالی از شروع فیفادی را ادامه داد، پست اینستاگرامی جالبی را منتشر کرد و علاوه بر تبریک به هواداران تراکتور، بابت مرگ تلخ کارگران معدن طبس به خانواده آنها و مردم ایران تسلیت گفت.

شجاع در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز با تموم قلبم برای کارگران مظلوم طبس و خانواده‌های عزیزشون ناراحت شدم، از صبح نتونستم از فکرشون بیرون بیام و مدام با خودم کلنجار رفتم. واقعا جزو تلخ‌ترین اتفاقایی بود که این مدت اخیر شنیدم و هرچقدر از ناراحتیم بگم کم گفتم. البته همه تیممون و مطمئنم همه ایران، مثل من ناراحت بودن.

او در مورد پیروزی تراکتور هم نوشت: اما با این وجود سعی کردیم مسئولیت و وظیفه‌ای رو که در قبال هواداران عزیز تراکتور بر گردنمون بود، انجام بدیم. بازی سختی بود، اما خوشحالم که تونستیم سه امتیاز رو بگیریم و به شما پرشورهای دوست‌داشتنی تقدیم کنیم. خیلی دلتنگتونیم و امیدواریم خیلی زود ببینیمتون.

2084995

خلیل‌زاده از هواداران تراکتور خواسته تا در دیدار با موهون باگان هند که روز 11 مهرماه برگزار خواهد شد، استادیوم یادگار امام تبریز را پر کنند و حمایت خود را از این تیم نشان بدهند.

دیدگاه‌ها