کد خبر : 2071561 | 01 مهر 1403 ساعت 22:51 | 6.8K بازدید | 16 دیدگاه

سلول به سلول بدنم از این باخت ناراحت است

مهاجری: ما خیبر هستیم یک تیم بزرگ!

سرمربی تیم خیبر خرم آباد از شکست تیمش بسیار ناراحت است.

مهاجری: ما خیبر هستیم یک تیم بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد در دیدار مقابل تراکتور تبریز با نتیجه ۲ بر 1 شکست خورد و شاگردان رضا مهاجری برای چهارمین متوالی نتوانستند پیروز شوند. با این حال رضا مهاجری، سرمربی تیم خیبر خرم آباد، در نشست خبری حضور پیدا کرد و در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره این نتیجه اظهار داشت: برد را تبریک می‌گویم. تیم ما هم زحمت کشیدند و تلاش کردند. امروز درس بزرگی برای تیم، من و بازیکنان بود که باید ذهنیت‌مان را درست کنیم. ضمن احترام به تیم تراکتور که هفته قبل در بازی آسیایی بودند، طبق صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم، خودش اذعان داشت که ما کیفیت خودمان را داریم.

او ادامه داد: آن چیزی که من را اذیت می‌کرد، ۲-۳ مورد به خصوص بود. اول از همه باید ذهنیت‌مان را قوی کنیم و تا وقتی که ذهنیت‌مان عوض نشود و ذهنیت برنده نداشته باشیم، نمی‌شود. اینکه بخواهیم تا دقیقه ۶۰، ذهنیت برنده داشته باشیم و از آن به بعد آب سرد به روی تیم خودمان بریزیم. در مقابل یک تیم مانند تراکتور، یک تیم مگر چند موقعیت باید خلق کند؟ ما موقعیت خلق کردیم و فشار آوردیم و خیلی خوب تراکتور را کنترل کردیم؛ اگر گل اول را نگاه کنید مشخص است که ما روی اشتباهات فردی خودمان گل کردیم و در گل دوم هم در صحنه‌ای مشابه گل خوردیم. ما یک موقعیت را نزدیم و ذهن قوی و برنده آنها باعث شد موقعیتی که عین آن، توسط تراکتوری‌ها گل شود. تلاش بچه‌ها، تلاش خوبی بود و غیر از ذهنیت نمی‌توان به آن ایراد بگیرم.

سرمربی خیبر خرم آباد همچنین تاکید کرد: امروز تیم خیبر به نظرم مغلوب ذهنیت حرفه‌ای این تیم شد. بچه‌های من باید به این باور برسند که می‌تواند مقابل تیم بزرگ بازی کنند، چون خودمان داریم بزرگ می‌شویم و خودمان یک تیم بزرگ هستیم. جدای از این بحث، نبود هوادار خیلی خیلی خیلی به ما ضربه زد و هیچ چیز درباره آن نمی‌توانم بگویم. هوادار ما از روز اول آمد پشت تیم و ما را حمایت کرد تا به لیگ برسیم، امروز نبود. در کنفرانس دیروز هم گفتم که ما بحث فرهنگ‌سازی را داریم. این گلایه من است و اگر اشتباهی شد، فرصت دهید تا فرهنگ سازی شود؛ ما باید بدانیم چرا فوتبال بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: دیروز به آقای عبدی گفتم که تیم ما هوادار محور است و وقتی هوادار نیست، یک آب سرد روی همه ماست. بحث بعدی هم گله من به داوری است، آنها همه چیز را به VAR منتقل کردند. در بازی با سپاهان وقتی بازی ۱-۱ بود، در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم و امروز در دیداری که دو تیم ۵ تعویض کردند و بازی هم کلی خوابید. فکر می‌کنم اگر تا آخر لیگ، یک بازی را سه دقیقه وقت اضافه بگیرند از تیم VAR و داوری عذرخواهی کنم، ولی مگر می‌شود ۱۰ تعویض و کلی وقفه داشته باشیم، بعد ۳ دقیقه وقت اضافه بگیرند؟

2084990

مهاجری خاطرنشان کرد: می‌توانیم امید بیشتری داشته باشیم تا در ادامه دیگر اینجوری غافلگیر نشویم. امروز این اتفاق افتاد و انشالله برای آخرین بار باشد.

سرمربی تیم خیبر در اشاره به حمایت هواداران نسبت به این فرم خیبر گفت: من از شما سپاس‌گزار هستم که می‌بینید و با یک یا دو باخت، پا پس نمی‌کشید. من به شما قول می‌دهم اگر قرار باشد ببازم، شجاعانه می‌بازم و تیم پویایی دارم که جلوی تراکتور، سپاهان و فولاد هم حمله می‌کند. تا آخر این روند را ادامه خواهیم داد و در بازی امروز چند عامل باعث شد مقداری دستمان بسته باشد. کوین دچار مسمومیت شد و مهدی به جایش تلاش کرد و در تفکرات ما مهدی جایش فرق می‌کرد، ولی مجبور شدیم. طاها طباطبایی هم که هفته پیش گل زد، دچار مشکل مچ پا شد و می‌دانستیم با تغییر می‌شود نتیجه را برگردانیم، اما مقداری دستمان خالی بود. ما ضعف‌ها را می‌دانیم، اما می‌خواهیم بازیکنی بیاوریم که کیفیتمان را بالا ببرد، نه اینکه صرفا یک بازیکن گرفته باشیم. کل مجموعه تلاش می‌کنند که مشکلاتمان را برطرف کنیم و به امید خدا برطرف می‌شود تا روز به روز بهتر بازی کنیم و دل شما را شاد کنیم. جز انرژی مثبت چیز دیگری از این شهر ندیدم و می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم.

او همچنین گفت: در پنالتی دوم، VAR خودش بوده و من صحنه را ندیدم، اما بچه‌ها گفتند که بازیکن ما را زد و حداقل VAR، می‌توانست از داور بخواهد بیاید صحنه را ببیند. با انتقاد کردن به جایی نمی‌رسیم و فقط رسانه و هواداران می‌توانند به ما کمک کنند تا حقمان را بگیریم. داوران باید اشتباهاتشان را کمتر کنند و ما تا اینجا مغموم شدیم. در بازی سپاهان مغموم شدیم، در بازی ذوب آهن مغموم شدیم و در بازی امروز هم مغموم شدیم. من هم از این جامعه لرتبار هستم و پازلی از این مجموعه هستم. خودم را جدا نمی‌دانم و تعلق خاطر دارم. یک جایی زورمان نمی‌رسد و دیگر نمی‌دانم چه کاری کنم.

فقط به داوری می‌توانم خسته نباشید بگویم و دیگر بسپاریم به کارشناسان صداوسیما. الان VAR آمده و اینکه اینگونه مغموم می‌شویم باید بگویم که ما توان این را نداریم که تاوان اشتباهات داوری را بدهیم. ما تلاش می‌کنیم تیم بهتری شویم، ولی کاش حقمان را بدهند. شما خبرنگاران می‌گویید دیدید و حالا باشگاه باید حقمان را مطالبه کند، چون در همین مدت از داوری ۲-۳ بار گزیده شدیم.

او درباره وضعیت کادر فنی خیبر و واکنش‌هایی که در جریان هر بازی دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که بازیکن از تیم محسوب می‌شود، من هم از همان تیم هستم. من یک نفره نمی‌توانم که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورم و حاصل تفکرات جمعی است. یک سری هیجان بازی است و من خودم این را ایراد می‌دانم. هیجان بازی و شرایط باعث می‌شود اینگونه به نظر بیاید اما تمام همکاران به ما کمک می‌کنند که بازی را برگردانیم. در این چند هفته ببینید ما مقابل چه تیم‌هایی بازی کردیم. با فولادی که امسال خودش مدعی برای سهمیه است و سپاهان و تراکتور هم وضعیتشان معلوم است. همه برای ما رقیب هستند و ما پس نکشیدیم و هر بازی می‌خواهیم امتیاز بگیریم. الان بقیه تیم‌ها، چند امتیاز دارند؟ ۴-۵-۶! باید مشکلات را برطرف کرد و بارها به دوستان گفتم، خیبر یک امانت است و اینکه تا چه مدت باشد معلوم نیست، اما تا آخرین روز تلاش خواهم کرد. این تیم، امانتی برای من است و این اولین فصلی است که در لیگ تجربه می‌کنیم، ولی من به کم قانع نیستم و الان که باختیم سلول به سلول من ناراحت است که باختیم. بضاعت ما این است و من بضاعت تیمم را قبول دارم و باید با همین بجنگیم و بهترین خودمان باشیم.

دیدگاه‌ها