کد خبر : 2071558 | 01 مهر 1403 ساعت 22:45 | 9.3K بازدید | 17 دیدگاه

لواندوفسکی: این پیروزی را به تراشتگن تقدیم می‌کنیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، پیروزی ۵-۱ مقابل ویارئال را به مارک آندره تراشتگن که در این بازی دچار مصدومیت شدیدی شد، تقدیم کرد.

لواندوفسکی: این پیروزی را به تراشتگن تقدیم می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری خارج از خانه برابر ویارئال به پیروزی ۵-۱ رسید، اما مصدومیت مارک آندره تراشتگن در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بازی، شیرینی برد پرگل آبی‌اناری‌ها را تلخ کرد.

پس از پایان بازی، رابرت لواندوفسکی که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند، درباره بازی صحبت کرد. او ابتدا پیروزی را به تراشتگن تقدیم کرد: «این برد برای مارک بود. او در حال حاضر در بیمارستان است.»

لوا سپس درباره نتیجه نهایی ادامه داد: «ما با پنج گل به یک پیروزی مهم و بزرگ دست یافتیم. هر مسابقه مهم است، به خصوص که ما هر ۳ روز یک بازی انجام می‌دهیم. مهمترین چیز فقط این است که برنده شویم.»

2084986

او درباره تغییرات بازی بارسلونا نسبت به فصل گذشته افزود: «ما مستقیم‌تر و با پاس‌های بیشتری بازی می‌کنیم. وظیفه من این است که فقط گلزنی کنم و همچنین برای گرفتن توپ و حمله به فضاها تلاش کنم. به نظرم به صورت تیمی عالی هستیم و امروز با زدن ۵ گل این را نشان دادیم.»

دیدگاه‌ها