کد خبر : 2071553 | 02 مهر 1403 ساعت 03:21 | 3.9K بازدید | 4 دیدگاه

نیمی از قدرت تیم ملی روی سکوها؛

نصف تیم ملی محبوس پشت شیشه وی آی پی!

حسین طیبی، سعید احمدعباسی و محمدرضا سنگ سفیدی، چهره‌های مهم و غایب تیم ملی در دیدار با فرانسه بودند که به دلایل محرومیت و مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.

نصف تیم ملی محبوس پشت شیشه وی آی پی!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی نیمی از قدرت و کیفیت تیم ملی را در بازی با فرانسه در اختیار نداشت و آن‌ها از جایگاه ویژه نمایش زشت و زیبای تیم ملی را دنبال کردند. سعید احمد عباسی، بهترین گلزن ایران در جام ملت‌های آسیا 2024، در تمرین روز گذشته تیم ملی پیش از بازی با خروس‌ها آسیب دید و به صلاح کادر فنی در این مسابقه استراحت کرد. همچنین حسین طیبی، فوق ستاره تیم ملی و محمدرضا سنگ سفیدی باتجربه به‌علت محرومیت و دو کارته بودن تیم ملی را همراهی نکردند.

ملی پوشان فوتسال ایران با عملکرد و رویکردی عجیب در نیمه اول و بدون خلق موقعیت به رختکن و نیمه مربیان رفتند. اما در نیمه دوم با درخشش اولاد قباد که بهترین بازیکن زمین شناخته شد و همچنین بریس سالار آقاپور و تک گل علی‌رضا رفیعی پور به پیروزی پرگلی دست یافتند.

قاب ویژه از بازیکنان غایب در این مسابقه که قطعا در ادامه مسیر تیم ملی و مصاف با مراکش از مهره‌های کلیدی شمسایی خواهند بود و طرفداران فوتسال ایران روی درخشش آن‌ها دل بسته‌اند

دیدگاه‌ها