کد خبر : 2071547 | 02 مهر 1403 ساعت 02:39 | 5.8K بازدید | 19 دیدگاه

شش ماه و فقط یک شکست

تراکتور به وقت مهمانی اعصاب ندارد (عکس)

تراکتور تبریز در سال جدید نتایجی درخشان در بازی‌های خارج از خانه خود گرفته است.

تراکتور به وقت مهمانی اعصاب ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور امشب توانست در ورزشگاه لر آرنا مقابل تیم خیبر به پیروزی 2 بر 1 دست پیدا کند. شاگردان اسکوچیچ با این برد ضمن شروع خوب در از سرگیری لیگ برتر، جایگاه خود در رده دوم جدول را نیز تثبیت کردند.

پرشورهای تبریز با این برد نتایج موفق خود در دیدارهای خارج از خانه را هم ادامه دادند. آنها در سال 1403 فقط یک باخت در شرایط خارج از خانه تجربه کرده‌اند که در واقع همان اولین بازی سال تراکتور در شرایط میهمان بود: به روز 31 فروردین برمی‌گردد که تراکتور در قائمشهر با حساب یک بر صفر به نساجی باخت؛ مصافی در هفته 24 فصل قبل.

آنها در این مدت 6 برد، 1 مساوی و 1 باخت در خارج از تبریز داشته‌اند که آماری قابل توجه به حساب می‌آید. تراکتور هفته آینده در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت. دیداری که در آن نه تنها اسکوچیچ و شاگردانش به فکر ارتقاء رکورد ویژه خود در دیدارهای خارج از خانه هستند، بلکه اهمیت زیادی برای تعیین صدرنشین لیگ دارد.

2084952

تراکتور در فصل جدید مسابقات خود را به‌عنوان بیرحم‌ترین میهمان به حریفان معرفی کرده است. شاگردان اسکوچیچ هر 4 بازی خارج از خانه در مجموع لیگ برتر و لیگ قهرمانان را برده‌اند. با این نکته که آنها در بازی‌های خانگی خود فقط یک گل زده دارند، اما در خارج از خانه 14 بار دروازه حریفان خود را باز کرده‌اند که آماری شگفت‌انگیز به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها