کد خبر : 2071533 | 01 مهر 1403 ساعت 21:32 | 19.4K بازدید | 41 دیدگاه

برای صدر جدول بجنگید

هدیه نفیس کمال به پرسپولیس و استقلال!

کمال کامیابی‌نیا گل ارزشمندی را در شهرآورد اصفهان برای ذوب آهن به ثمر رساند.

هدیه نفیس کمال به پرسپولیس و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که سپاهان خود را آماده پنجمین برد متوالی در فصل بیست‌و‌چهارم می‌کرد، کمال کامیابی‌نیا در آخرین دقایق موفق شد دروازه این تیم را باز کند. کمال بعد از ضربه سر نافرجام بازیکن هم‌دسته، ارسال مجید علیاری را با یک ضربه دقیق همراهی کرد تا توپ به تور دروازه پیام نیازمند بچسبد.

در این صحنه مدافعان سپاهان روی خط و روی پای کمال تمام تلاش خود را کردند تا مانع از گلزنی رهبر باتجربه ذوبی‌ها شوند، اما ستاره سابق پرسپولیس راه دروازه سپاهان را می‌شناخت و موفق شد با سماجت ضربه نهایی را به دروازه حریف بکوبد.

ویدئو: 353774

این سومین گل کمال کامیابی‌نیا به سپاهان بعد از انتقال به پرسپولیس بود. کمال اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را در دیدار با سپاهان به ثمر رساند و البته خوشحالی خاص و ویژه سلام نظامی به هواداران پرسپولیس را هم با همین گل برای اولین بار انجام داد.

این گل در لیگ پانزدهم زده شد و او چند سال بعد این بار در دیداری که به میزبانی زمین ثالت اراک برگزار می‌شد، با یک ضربه دقیق ارسال علی شجاعی را تبدیل به گل کرد تا سه امتیاز مهم را از تیم ژوزه مورایس بگیرد.

او حالا در قامت بازیکنی باتجربه و با پیراهن تیم ذوب آهن توانسته یک گل بسیار مهم را برای ذوب آهن بزند و این تیم را به تک امتیاز دربی برساند و البته مانع از یکه تازی سپاهان در صدر جدول شود. اگر سپاهان این بازی را می‌برد، تا دو هفته بعد عمل دور از دسترس همگان بود اما حالا با یک گل مهم از کاپیتان پیشین پرسپولیس در دربی اصفهان، صدر جدول لیگ برتر دوباره جذاب و رقابتی می‌شود.

دیدگاه‌ها