کد خبر : 2071514 | 01 مهر 1403 ساعت 19:52 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

آزادی لباس کریس رونالدو پوشید!

العروبه علی‌رغم گل تماشایی مهاجم ایرانی خود مقابل خورفکان شکست خورد.

آزادی لباس کریس رونالدو پوشید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال العروبه که مثل همیشه محمدرضا آزادی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه دبا به مصاف تیم خورفکان رفت.

خورفکان که مثل العروبه در دو دیدار قبلی شکست خورده بود، در دقیقه 12 به گل رسید، اما قبل از اینکه سوت پایان نیمه نخست زده شود، محمدرضا آزادی با یک ضربه دیدنی کار را به تساوی کشید.

مهاجم ایرانی العروبه که فصل گذشته دو گل دیدنی از روی ضربات ایستگاهی زده بود، نخستین گل خود با پیراهن باشگاه اماراتی را در دقیقه 3+45 بازی امروز مقابل خورفکان با ژست کریس رونالدویی و شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و کار را به تساوی کشید.

2084878

 

العروبه نتوانست از گل تماشایی آزادی تا پایان مسابقه استفاده کند و در‌حالی‌که این مهاجم را از دقیقه 82 به بعد در اختیار نداشت، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم را دریافت کرد و برای سومین هفته پیاپی در لیگ برتر امارات شکست خورد.

آزادی که در فصل گذشته 8 گل در لیگ برتر و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا زده بود، پس از دو مسابقه در لیگ برتر امارات و دو بازی در جام بانک اسلامی ابوظبی، امروز توانست به این روند پایان بدهد و گل دیدنی بزند.

2084877

دیدگاه‌ها