کد خبر : 2071487 | 01 مهر 1403 ساعت 17:55 | 2K بازدید | 3 دیدگاه

باید بیش از این برای تیم موثر باشم؛

رضا جعفری: داغ هوادار در قلبمان سنگینی می‌کند

رضا جعفری می‌گوید اعضای تیم فوتبال ملوان همچنان تحت تأثیر درگذشت هوادار این تیم قرار دارند.

رضا جعفری: داغ هوادار در قلبمان سنگینی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲-۰ مقابل شمس‌آذر به پیروزی برسد و با این نتیجه ۱۰ امتیازی شود و در رتبه دوم جدول قرار گیرد. رضا جعفری، مهاجم ملوان، که در این فصل عملکرد خوبی داشته، در مصاحبه‌ای به تحلیل بازی اخیر و شرایط فعلی خود پرداخت و همچنین به اهمیت حمایت هواداران در موفقیت تیم اشاره کرد.

جعفری در خصوص پیروزی مقابل شمس‌ آذر گفت: بازی مقابل شمس‌ آذر بسیار حائز اهمیت بود و هدف ما در این بازی پیروزی و حضور در رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی بود. با تلاش تیمی و هماهنگی بالا، موفق شدیم با نتیجه ۲-۰ پیروز شویم. کادر فنی با برنامه‌ریزی دقیق ما را به خوبی آماده کرده بود و این نتیجه نشان‌دهنده‌ی کار گروهی ماست.

او در خصوص موقعیت خوب گلزنی که در این بازی داشت اما توسط دروازه‌بان حریف مهار شد، توضیح داد: در نیمه دوم، فرصت مناسبی برای گل‌زنی داشتم و تمام تلاشم را برای گلزنی انجام دادم، اما دروازه‌بان حریف واکنش مناسبی نشان داد و توپ را مهار کرد. این بخشی از فوتبال است؛ برخی مواقع موفق به گلزنی می‌شویم و در برخی مواقع دیگر موفق نمی‌شویم. مهم‌ترین نکته این است که تیم به پیروزی دست یافت.

جعفری در مورد شرایط خود در این فصل عنوان کرد: از عملکرد خود در این فصل رضایت دارم و تلاش کرده‌ام تا بهترین نمایش را ارائه دهم. با این حال، همچنان احساس می‌کنم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و امیدوارم بتوانم به روند مثبت خود ادامه دهم و بیش از پیش برای تیم مؤثر باشم.

او سپس به تمجید از کادر فنی ملوان پرداخت و گفت: کادر فنی ما به‌طور حرفه‌ای عمل می‌کند. تمرینات منظم و آنالیز دقیق حریفان از جمله اقدامات آن‌هاست که به ما کمک می‌کند تا برای هر بازی به خوبی آماده شویم. علاوه بر این، کادر فنی با ایجاد روحیه بالا در بازیکنان، اعتماد به نفس لازم را در تیم به وجود می‌آورد.

2073278

جعفری در خصوص هواداران ملوان اظهار داشت: حمایت و تشویق هواداران ملوان در طول بازی‌ها نقش بسیار مهمی در انگیزه و روحیه ما دارد. بعد از آن اتفاق تلخی که در اصفهان افتاد ما همه سیاهپوش هوادار خودمان بودیم. هنوز هم داغ این ضایعه در قلب ما سنگینی می‌کند. امیدوارم خدا به ما و خانواده ایشان صبر بدهد.  

او در پایان درباره تقابل هفته آینده ملوان مقابل نساجی نیز گفت: بازی با نساجی همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما به خوبی می‌دانیم که هواداران چه انتظاراتی از ما دارند و برای ما نیز پیروزی در این بازی بسیار مهم است. نساجی این فصل به تیم خوبی تبدیل شده و همه دیدند که آنها دیروز چه عملکرد خوبی برابر استقلال داشتند، اما ما با اعتماد به نفس و آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت. هدف ما کسب سه امتیاز و خوشحال کردن هوادارانمان است.

دیدگاه‌ها