کد خبر : 2071474 | 01 مهر 1403 ساعت 16:56 | 18.6K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش علیپور به حواشی پنالتی کنعانی‌زادگان

مهاجم پرسپوليس نسبت به حواشی شکل گرفته درباره پنالتی دیدار با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

واکنش علیپور به حواشی  پنالتی کنعانی‌زادگان

به گزارش “ورزش سه”، علی علیپور در بازگشت دوباره به پرسپوليس موفق شد برابر آلومینیوم اولین گل خود را در فصل بیست و چهارم به ثمر برساند.

این در حالی بود که او در این بازی موفق شد در همان دقایق ابتدایی از حریف پنالتی بگیرد و انتظار می‌رفت به عنوان مهاجم سرخ‌ها مدعی اول زدن پنالتی نیز باشد.

این اتفاق با توجه به اینکه او بعد از سوت داور و اعلام پنالتی توپ را برداشت و اعلام آمادگی کرد، حواشی نیز به دنبال داشت.

طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه علیپور بابت ندادن ضربه پنالتی به وی ناراحت شده و گلایه کرده مطرح شد تا گفت‌وگویی کوتاه با کاپیتان سوم پرسپوليس داشته باشیم و نظرش را درباره این موضوع جویا شویم.

علیپور با رد این موضوع گفت: تمرکز همگی ما موفقیت پرسپوليس و خوشحالی هواداران و حضور در صدر جدول است. چنین چیزی هیچ‌وقت در پرسپوليس وجود ندارد و نخواهد داشت و همه ما در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. آمارهای فردی لذت‌بخش هستند اما چیزی که در‌ اولویت قرار دارد قطعا تیم است.

وی ادامه داد: خودم اول گفتم می‌زنم اما وقتی دیدم حسین جلو آمده توپ را در اختیارش قرار دادم و نه گلایه‌ای وجود دارد و نه اعتراضی. خودم به اندازه حسین بابت گلی که زدیم خوشحال بودم و این شایعات نمی‌تواند حاشیه‌ای درست کند. پیش از دربی تمام تمرکز ما روی موفقیت تیم قرار دارد و برای آن با بالاترین توان تمرکز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد باعث خوشحالی هواداران شویم.

دیدگاه‌ها