کد خبر : 2071472 | 01 مهر 1403 ساعت 16:46 | 3.8K بازدید | 19 دیدگاه

داماشی‌ها صبور باشند

درخشان: چه معنی دارد دربی به خارج تهران برود

سرمربی داماش گیلان با انتقاد از برگزاری دربی تهران در اراک، درباره شرایط تیم تحت هدایت خودش نیز صحبت کرد.

درخشان: چه معنی دارد دربی به خارج تهران برود

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان که سابقه مربیگری در لیگ برتر و حتی باشگاه پرسپولیس را در کارنامه دارد، فصل جدید را در لیگ یک با هدایت داماش گیلان آغاز کرده است. او درباره این تصمیمش به خبرنگار ما گفت:
«با توجه به قدمت تیم داماش گیلان تصمیم گرفتم در خدمت این تیم باشم و تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم تا همه در کنار هم داماش را به جایگاهی در شأن و شخصیتش هست برسانیم. داماش هواداران پرشوری دارد که عاشق این تیم هستند و امیدوارم ما با نتایجی که می‌گیریم دل این عزیزان را شاد کنیم.»

وی در همین خصوص اضافه کرد:
«فصل بدنسازی نداشتیم و کارمان را دیر شروع کردیم و تیم دیر جمع شد. یکی از مشکلات ما این است که هنوز نمی‌توانیم به بازیکنان فشار بیاوریم تا به هماهنگی لازم برسند. به همین دلیل مجبوریم هفته به هفته با وجود اینکه در شرایط مسابقه هستیم، فعالیت‌های آماده شدن را پیش ببریم. این کار خیلی سخت است اما ما در تلاش برای انجامش هستیم.»

1878415

سرمربی داماش گیلان از هواداران این تیم نیز درخواست کرد با صبوری به حمایتشان ادامه دهند:
«از طرفی هواداران انتظار دارند تیمشان را در شرایط خوب ببینند ولی چون زمان کافی نداشتیم نتوانستیم قبل از شروع مسابقات به شرایط ایده‌آل برسیم. حتی اردوی پیش فصل و بازی تدارکاتی هم نداشتیم و به همین دلیل بازی‌های چند هفته ابتدای فصل برای ما حکم بازی تدارکاتی دارد تا هم از بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کنیم و هم به انسجام تیمی برسیم. تنها درخواستم از هواداران داماش این است که کمی حوصله کنند تا تیم به آنچه لازم دارد برسد.»

درخشان در خصوص مصاف هفته سوم داماش مقابل بعثت کرمانشاه که هدایتش را علی نظرمحمدی، سرمربی سابق داماش بر عهده دارد، عنوان کرد:
«اول و آخر باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. حالا امروز اگر نشد، فردا باید بازی کنیم. بعثت تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. هدف ما ارائه یک بازی خوب است و بتوانیم سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.»

حمید درخشان که در پرسپولیس هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی دربی تهران را تجربه کرده، در خصوص مصاف هفته ششم سرخابی‌ها در لیگ برتر گفت:
«هر دو تیم شرایط خوبی دارند. دربی یک بازی خاص است و مربیان باید بتوانند قبل از بازی به لحاظ روحی روانی بازیکنان خود را آماده کنند. هر مربی که بهتر بتواند این کار را انجام دهد شانس برنده شدنش بیشتر است. هم استقلال هم پرسپولیس از همه لحاظ برای این مصاف آماده هستند و چیزی کم ندارند و این شرایط مسابقه و مسائل روحی روانی است که می‌تواند تیم برنده را تعیین کند.

1878414

قطعا این مهمترین انتظار هواداران هر دو تیم است. امیدوارم که یک بازی خوب ببینیم و در نهایت نتیجه عادلانه رقم بخورد. پیش‌بینی نتیجه بازی خیلی سخت است.»

وی در پایان نسبت به برگزاری این دربی در خارج از تهران به شدت انتقاد کرد:
«انجام بزرگترین شهرآورد آسیا در خارج از تهران اصلا درست نیست. ما داریم درباره لیگ حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. در لیگ حرفه‌ای اصلا دلیلی وجود ندارد تیم میزبان بازی خود را بالاجبار در شهری دیگر برگزار کند. این موضوع اصلا قابل قبول نیست. به هر دلیلی که هست به نظرم بدجوری داریم راه را اشتباه می‌رویم و این اتفاقات به فوتبال ما هیچ کمکی نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها