کد خبر : 2071460 | 01 مهر 1403 ساعت 15:39 | 19.1K بازدید | 9 دیدگاه

روند مثبت مذاکرات با دیاز

علیه بارسا و سیتی: تمدید با بهترین بازیکن لیورپول

در انگلیس گزارش داده‌اند که روند تمدید قرارداد لیورپول با لوئیز دیاز بسیار خوب پیش می‌رود.

علیه بارسا و سیتی: تمدید با بهترین بازیکن لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، اواخر مرداد ماه بود که ال‌چیرینگیتو اسپانیا گزارش داد که لوئیس دیاز، ملی‌پوش کلمبیایی لیورپول، با قهرمان لیگ برتر برای یک قرارداد پنج ساله به توافق رسیده است. در این گزارش آمده بود که سیتی آماده است 70 میلیون یورو (59.8 میلیون پوند) برای این بازیکن 27 ساله به لیورپول بپردازد.

دیاز همچنین مورد توجه بارسلونا قرار داشت زیرا آنها وینگر لیورپول را جایگزینی مناسب برای نیکو ویلیامز می‌دانستند که در جذب او ناکام ماندند. دیاز در مصاحبه‌ای در ماه آوریل هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه به دنبال ترک لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، بروز نداده بود.

2084712

در شروع فصل دیاز ستاره اول قرمزها بوده و توانسته روی 6 گل تیمش اثر مستقیم بگذارد. او 5 گل زده و یک پاس گل داده است. او دیروز برابر بورنموث نقش اول را در برتری قرمزها داشت. دیاز در واقع زیر نظر اشلوت بهترین نسخه خود را ارائه داده است.

طبیعی است که لیورپول می‌خواهد لوئیز دیاز را حفظ کند و طبق گزارش رسانه انگلیسی تاک اسپورت، مذاکرات برای تمدید قرارداد او در حال حاضر پیشرفت بسیار خوبی داشته است. لیورپول به شدت از شایعات انتقال او به سیتی و بارسا عصبانی بود و می‌خواهد قبل از رسیدن زمستان، تمدید قرارداد را نهایی کند. تمدید قرارداد دیاز در حال حاضر اولویت باشگاه لیورپول شده و این هدیه کریسمس خوبی برای هوادران پرشمارش خواهد بود.

دیدگاه‌ها