کد خبر : 2071458 | 01 مهر 1403 ساعت 15:06 | 51.9K بازدید | 39 دیدگاه

سمدو همه کار کرد تا گل بخورند!

گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر(عکس)

مدافع پرتغالی الخور با اشتباه‌های سریالی کاری کرد تا بغداد بونجاح گلزنی کند.

گل مشکوک به شرط‌بندی مدافع سرشناس در قطر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال در حالی شب گذشته در حضور امید ابراهیمی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل الخور شد که مدافع حریف با اشتباه‌های متوالی موجب شد تا نخستین گل این بازی به ثمر برسد و اتفاق مشکوکی در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر رقم بخورد.

روبن سمدو، مدافع سرشناس الخور که تجربه سه بازی برای تیم ملی پرتغال را دارد و در باشگاه‌های پورتو، المپیاکوس یونان، اسپورتینگ لیسبون، ویارئال و ... عضویت داشته و در دو سال اخیر برای تیم‌های قطری به میدان رفته، اشتباه مرگ‌باری برای گلزنی بغداد بونجاح در دقیقه 18 دیدار مقابل الشمال انجام داد.

ویدئو: 353729

این مدافع سابق تیم ملی پرتغال که تجربه تقابل با پرسپولیس را همراه با الدحیل قطر دارد و سال گذشته هم نیم‌فصل در این تیم عضویت داشت و در دور برگشت برای المرخیه به میدان رفت، در پنجمین بازی فصل خود برای الخور منجر به گل اول بازی برای یاران ابراهیمی شد.

حرکتی که روبن سمدو در دقیقه 18 بازی دیشب مقابل الخور انجام داد و گل اول بازی وارد دروازه الخور شد، کاملا مشکوک به شرط‌بندی بود که نسبت به آن پرداخته شده و به شکل مشکوکی به ثمر رسیده است.

2084701
سمدو در این لحظه اولین پاس را از گلر الخور گرفت و در حالی که می‌توانست به هافبک دفاعی تیمش پاس رو به جلو بدهد یا آن را دفع کند، توپ را نگه داشت!

سمدو در این لحظه چندین بار اصرار به اشتباه داشت و انگار منتظر بود تا یک بازیکن حریف توپ را از او بگیرد و تبدیل به گل کند که در نهایت بغداد بونجاح این کار را انجام داد و در نهایت هم مدافع پرتغالی با لبخند به این صحنه نگاه کرد و نظاره‌گر شادی ستاره الجزایری و بازیکنان الشمال بود.

2084702
این مدافع با حرکت رو به جلو و دوباره چرخش عجیب به عقب و سمت محوطه جریمه خودی، خطر را سمت دروازه تیمش نگه داشت.
2084703
این مدافع با حرکت رو به جلو و دوباره چرخش عجیب به عقب و سمت محوطه جریمه خودی، خطر را سمت دروازه تیمش نگه داشت.
2084704
نزدیک بود سمدو اینجا با حرکت مبتدیانه خود توپ را به مهاجم الشمال بدهد و تیمش را به دردسر بیندازد که دریبل مشکوک به اشتباه عمدی او با خوش شانسی جواب داد!
2084706
سمدو در این لحظه تصمیم گرفت به بازیکن هم‌دست خود پاس بدهد و خطر را دفع کند، اما توپ دوباره به سمت او برگشت و پاس داده شد.
2084708
این پاس به عقب دوباره برای سمدو و عدم استقبال او از گرفتن توپ، کاری کرد تا اشتباه سریالی این مدافع تکمیل شود و بغداد بونجاح با فرصت‌طلبی و توپ‌ربایی و در ادامه شوت محکم گلزنی کند.

دیدگاه‌ها