کد خبر : 2071457 | 01 مهر 1403 ساعت 15:12 | 17.7K بازدید | 12 دیدگاه

او می‌خواهد خودش را ثابت کند 

در اینتر بیش از هر کسی از لائوتارو می‌ترسم

دیمیتریو آلبرتینی، اسطوره میلان، در مورد تعیین‌کننده‌ترین‌های دربی امشب اینتر و میلان حرف زد.

در اینتر بیش از هر کسی از لائوتارو می‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و میلان عصر امروز ساعت 20:45 به وقت محلی (22.15 تهران) در سن سیرو به مصاف هم می‌روند. این اولین دربی فصل است و حساسیت بالایی هم دارد. امشب آینده پائولو فونسکا در صورت شکست میلان، در خطر است و او ممکن است با شکست میلان اخراج شود. میلان اصلا شروع خوبی نداشته و فونسکا می‌داند که برتری در دربی می‌تواند سکوی پرشی برای او باشد. اینتر در شش دربی قبلی متوالی توانسته میلان را شکست دهد.

دیمیتریو آلبرتینی در مورد اینکه چه کسانی در دربی تفاوت ایجاد خواهند کرد به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «در اینتر، لائوتارو تا اینجا خوب کار نکرده و شبیه بازیکنی که می‌شناحتیم نبوده است. راستش این من را نگران می‌کند چون حالا او می‌خواهد خود را مقابل میلان ثابت کند و درخشش در فصل جاری را از این بازی شروع کند. در اینتر کسی بیشتر از لائوتارو من را نمی‌ترساند.»

2084707

و در میلان؟ «در میلان شاید لیائویی که مدتی است تداوم لازم را ندارد می‌تواند تعین کننده باشد. هیچ‌کس به کیفیت او شک ندارد اما عملکرد او بسیار پرنوسان است. بیایید امیدوار باشیم که دربی یک بازی سطح بالا باشد. ما از لیائو نمی‌خواهیم که تیم را روی شانه‌های خود حمل کند یا رهبر میلان باشد، بلکه از او می‌خواهیم که تفاوت ایجاد کند. همین.»

دیدگاه‌ها