کد خبر : 2071452 | 01 مهر 1403 ساعت 14:33 | 8.1K بازدید | 13 دیدگاه

اعتراض هواداران یووه: موتا همان آلگری است

هواداران یوونتوس از نتایج به دست آمده توسط هدایت تیاگو موتا راضی نیستند.

اعتراض هواداران یووه: موتا همان آلگری است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا روبه‌روی ناپولی و میدان رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد تا باز هم به کسب تنها یک امتیاز از این بازی رضایت داده باشد و انتقادها از عملکرد این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند.

این سومین تساوی بدون گل متوالی یوونتوس بود و همین اتفاق باعث شده است که بسیاری به مقایسه موتا که در تابستان امسال هدایت این تیم را برعهده گرفت با مکس آلگری که پس از پایان فصل گذشته از سمتش به عنوان سرمربی یووه کنار گذاشته شد روی بیاورند و مدعی شوند که این دو نفر تفاوت چندانی با هم نداشته‌اند.

2084687

هواداران یوونتوس در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر آلگری و موتا را با هم ادغام کردند تا به این شکل به نتایج به دست آمده توسط این تیم در فصل جدید اعتراض کنند. یکی از آنها نوشت: «بیشتر از ۳۰۰ دقیقه، صفر گل زده. خوش برگشتی، آلگری.»

2084688

کاربر دیگری هم با استفاده از همین تصاویر نوشت: «یوونتوس در پنج بازی ۹ امتیاز کسب کرده است. سه تساوی ۰-۰ متوالی. ۶ گل زده، بدون گل خورده. واقعا بازی جذابی بوده. یووه تحت هدایت ماسیمیلیانو موتا یا تیاگو آلگری.»

2084689

یوونتوس فصل گذشته تا هفته پنجم موفق شده بود ۱۰ امتیاز کسب کند که یک امتیاز بیشتر از فصل جدید بود و به نظر می‌رسد که مشکل این تیم در زمین با تغییر سرمربی حل نشده است.

دیدگاه‌ها