کد خبر : 2071448 | 01 مهر 1403 ساعت 14:12 | 13.2K بازدید | 41 دیدگاه

کری سنگین برای سیتی: شکست‌تان می‌دهیم!

بوکایو ساکا می‌گوید آرسنال برای پیروزی برابر منچسترسیتی به مصاف این تیم خواهد رفت.

کری سنگین برای سیتی: شکست‌تان می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز یکشنبه باید حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را برگزار کند و در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی منچسترسیتی به میدان برود و با تمام توانش برای کسب سه امتیاز این مسابقه تلاش خواهد کرد تا اختلافش با این رقیب قدرتمند در صدر جدول را از بین ببرد.

شاگردان میکل آرتتا در چند فصل گذشته هر بار به یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده بودند اما در هفته‌های پایانی نتوانستند این جایگاه را حفظ کنند و شاهد بالا رفتن جام قهرمانی روی دستان ستاره‌های منچسترسیتی و پپ گواردیولا بودند اما مصمم هستند که این فصل به این ناکامی پایان دهند.

2084683

ساکا در آستانه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که انتقادها زیاد برای من اهمیتی ندارد. ما می‌دانیم که به چه چیزی باور داریم، می‌دانیم که به آنجا می‌رویم تا چه چیزی را به دست بیاوریم. تنها ما هستیم که از حقیقت خبر داریم. ما به آن ورزشگاه می‌رویم تا پیروز شویم و این یکشنبه این کار را انجام خواهیم داد.»

آرسنال در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که با کسب ۱۰ امتیاز از چهار بازی و با توجه به این که سایر تیم‌ها دیدارهایشان را انجام داده‌اند در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته و منچسترسیتی هم با یک بازی کمتر از لیورپول با ۱۲ امتیاز در رده دوم این جدول ایستاده است.

دیدگاه‌ها