کد خبر : 2071445 | 01 مهر 1403 ساعت 14:05 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

کیه‌زا:

شنیدن شعار تنها قدم نخواهی زد حالم را خوب کرد!

فدریکو کیه‌زا از تجربه بازی در ورزشگاه آنفیلد بسیار راضی و خوشحال است.

شنیدن شعار تنها قدم نخواهی زد حالم را خوب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد روبروی بورنموث به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و شکست هفته قبل برابر ناتینگام فارست را با سه امتیازی که در این بازی به دست آورد جبران کرده باشد.

کیه‌زا در این بازی در ترکیب اصلی لیورپول قرار نداشت و در دقیقه ۷۲ به عنوان جانشین داروین نونیز وارد زمین شد تا فرصت حضور در ترکیب تیم جدیدش در ورزشگاه خانگی و مقابل هواداران این تیم را هم به دست آورد و توانست در همین مدت کوتاه هم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

2084677

این ستاره ایتالیایی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شنیدن سود تو هرگز تنها قدم نخواهی زد برای اولین‌بار از روی نیمکت واقعا فوق‌العاده بود. بازی برابر ناتینگام فارست هم خیلی خوب بود اما متاسفانه در آن بازی شکست خوردیم اما امروز عالی بود. من از هر لحظه این بازی لذت بردم.

فکر می‌کنم در بازی برابر میلان توانستم هفت دقیقه بازی کنم که خیلی زیاد نبود اما خیلی خیلی خوشحالم که اولین بازی من برای لیورپول مقابل میلان انجام شد. فقط لازم بود که امروز آماده باشم و وقتی که مربی به من گفت که باید وارد زمین شوم خیلی خوشحال شدم. این اتفاق باعث آرامش خاطرم شد چون می‌خواستم اینجا در آنفیلد بازی کنم.»

دیدگاه‌ها