کد خبر : 2071429 | 01 مهر 1403 ساعت 12:46 | 224K بازدید | 163 دیدگاه

از هشدار به نیمکت تا تصمیم قاطع

برق گاریدو سعید صادقی را گرفت!

سعید صادقی روز گذشته با ترک تمرینات پرسپولیس، راهی زادگاه خود شد.

برق گاریدو سعید صادقی را گرفت!

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ۷۲ ساعت تا شهرآورد پایتخت تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده می‌کند که برخلاف تیم استقلال، قرمزها با کمترین میزان حاشیه و تنش کار خود را پیش می‌برند و تمرینات را با دستور خوان کارلوس گاریدو پیش می‌برند.

پرسپولیس بعد از نمایش جذاب برابر الاهلی و پیروزی مقابل آلومینیوم، شرایط مطلوبی را برای شهرآورد دارد اما به هر حال گاریدو در روز پیروزی هم تلاش می‌کند تا تسلط و احاطه خود را به تیم حفظ کند.

در این بین ویدیوی منتشره از عیسی آل‌کثیر بعد از بازی با آلومینیوم که بدون شرکت در شادی دسته جمعی پرسپولیسی‌ها در حال ترک ورزشگاه بود، توجه هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده است. جایی که گاریدو به این بازیکن هشدار داد بدون حضور در خوشحالی بازیکنان و هواداران نمی‌تواند به رختکن برود.

2059800

به نظر می‌رسید عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنانی است که نسبت به حضور کم در تمرینات پرسپولیس، معترض است اما او تنها بازیکن با این مشخصات نیست. سعید صادقی که این فصل کمتر در ترکیب سرخپوشان حضور داشته، دیگر بازیکنی است که انتظار داشت فرصت بیشتری را برای بازی به دست بیاورد و این موضوع به مذاق کادرفنی تیم خوش نیامده است.

گاریدو که پیش‌ از این هشدار خود را به بازیکنان نیمکت‌نشین داده بود، این وضعیت را به هیچ وجه تحمل نکرده و پاسخ سفت و سختی به این بازیکنان داده است.

2084628
آخرین تصویر منتشره از سعید صادقی در رسانه پرسپولیس متعلق به قبل از بازی آلومینیوم است. او در قسمت فلوی تصویر دیده می‌شود.

البته عادی است بازیکنانی در این قواره انتظار بازی بیشتر را داشته باشند و در تیمی نظیر پرسپولیس چنین ماجراهایی طبیعی است اما گاریدو در بدو ورود به ایران نمی‌خواهد حتی این مسائل عادی، او را در موضع ضعف قرار بدهند.

به این ترتیب سعید صادقی که در تلاش برای بازیابی شرایط روحی روانی است، دیروز راهی زادگاهش ساری شد تا بعد از دیدار با خانواده احتمالا به تمرینات پرسپولیس بازگردد و کار خود را پیش ببرد.

2068546

نزدیکان این بازیکن معتقدند غیبت در تمرینات با اعطای مرخصی از سوی گاریدو انجام شده و او از فردا در تمرین پرسپولیس حضور خواهد یافت. با این حال غیبت در تمرینات در فاصله سه روز تا دربی باعث می‌شود تا او شانس زیادی برای حضور در این بازی نداشته باشد. در نهایت به نظر نمی‌رسد که این موضوع تبدیل به یک چالش جدی و مهم شود.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعتی بعد آغاز خواهد شد و همه منتظر آخرین تحولات در این جلسه تمرینی خواهند بود.

دیدگاه‌ها