کد خبر : 2071397 | 01 مهر 1403 ساعت 10:10 | 9.3K بازدید | 13 دیدگاه

رودی فولر:

هیچ گزینه‌ای بهتر از کلوپ برای هدایت آلمان نیست!

رودی فولر معتقد است که یورگن کلوپ بهترین گزینه تیم ملی آلمان پس از یولیان ناگلزمان است.

هیچ گزینه‌ای بهتر از کلوپ برای هدایت آلمان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان به عنوان جانشین هانسی فلیک هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت و توانست عملکرد خوب و قابل قبولی به همراه این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ داشته باشد و با شکست برابر تیم ملی اسپانیا که قهرمان این مسابقات شد در مرحله یک چهارم نهایی کنار رفت.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های آلمانی در طول چند هفته گذشته همچنان از احتمال برکناری او از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور پس از پایان مهلت قراردادش در انتهای جام جهانی ۲۰۲۶ و حضور یورگن کلوپ که پس از ترک لیورپول در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد خبر می‌دهند و شایعات بسیاری در این باره به گوش می‌رسد.

2077671

رودی فولر در گفت‌وگو با ZDF در این باره اظهار داشت: «ناگلزمان حالا شهرت بسیاری در آلمان و سراسر اروپا به دلیل هدایت باشگاه‌های بزرگ دارد. او توانست چنین اعتباری را در سن پایین کسب کند که نکته بسیار مهمی است. او شخصا تصمیم خواهد گرفت که چه چیزی برایش بهترین است. این که بخواهد به عنوان سرمربی تیم ملی پس از جام جهانی ادامه دهد یا می‌خواهد دوباره هدایت باشگاهی درجه یک را برعهده بگیرد تصمیم خود او است.

کلوپ؟ من حتی نمی‌دانم که یورگن می‌خواهد چه کاری انجام دهد. اما اگر ناگلزمان در مقطعی به این نتیجه برسد که ترجیح می‌دهد هدایت باشگاهی بزرگ در اروپا یا آلمان را برعهده بگیرد، البته که هیچ گزینه بهتری از یورگن کلوپ برای هدایت این تیم وجود ندارد، اگر خودش بخواهد.»

دیدگاه‌ها