کد خبر : 2071387 | 01 مهر 1403 ساعت 01:58 | 4.2K بازدید | 28 دیدگاه

وعده آنچلوتی: منتظر بهترین نسخه‌مان باشید!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل اسپانیول تمجید کرد و وعده داد که آنها در بازی‌های بعدی پیشرفت‌های قابل توجهی خواهند داشت.

وعده آنچلوتی: منتظر بهترین نسخه‌مان باشید!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار بین رئال مادرید و اسپانیول، تیم مادریدی با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسید. در این بازی، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه نقش‌های تعیین‌کننده‌ای داشتند. امباپه در نیمه اول چندین بار دروازه‌بان اسپانیول را به واکنش واداشت، اما نتوانست گلزنی کند. اسپانیول در دقیقه ۵۴ با گل‌به‌خودی تیبو کورتوا پیش افتاد، اما دنی کارواخال در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی کشاند. سپس وینیسیوس با یک پاس عالی به رودریگو کمک کرد تا گل دوم را به ثمر برساند و خودش نیز در دقیقه ۷۸ گل سوم را به ثمر رساند. امباپه نیز در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل چهارم را به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی در نشست خبری درباره عملکرد تیمش گفت: «من از نمایش تیم راضی هستم. ما در حال بهتر شدن هستیم و در هفته‌های به بهترین نسخه خود نزدیک‌تر می‌شویم. امشب بسیار سریع و هیجانی بودیم و یک بازی راک اند رول انجام دادیم.»

2084576

او درباره مصدومیت‌های کارواخال و بلینگام گفت: «کارواخال ضربه‌ کوچکی خورد و تصمیم گرفتم تعویضش کنیم. بلینگام مشکلی در شانه‌اش داشت. فردا خواهیم دید، اما به نظر نمی‌رسد که چیز جدی‌ای باشد.»

در مورد وضعیت شانه بلینگام، آنچلوتی افزود: «مشکل شانه او حل شده است، دیدید که او تمام مسابقه را بازی کرد. او برای بازی بعدی در دسترس خواهد بود.»

او به مشکلات گلزنی تیمش در نیمه‌های اول این فصل اشاره کرد و گفت: «ما در این فصل تنها یک گل در نیمه‌های اول به ثمر رسانده‌ایم. در این مورد با بازیکنان صحبت کردم و سعی در رفع آن داریم.»

2084574

در مورد نیمکت‌نشینی اندریک، آنچلوتی گفت: «به نظر شما نسبت به اندریک بی‌انصاف بوده‌ام؟ ما امباپه، رودریگو و وینیسیوس را داریم. او باید صبور باشد.»

آنچلوتی در مورد وضعیت لوکا مودریچ گفت: «لوکا همیشه در بالاترین سطح خود بازی می‌کند، او برای من مهره‌ای مطمئن است. چه وقتی که فیکس باشد و چه وقتی که به عنوان تعویضی وارد می‌شود، او به تیم کمک می‌کند.»

دیدگاه‌ها