کد خبر : 2071384 | 01 مهر 1403 ساعت 01:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین امتیاز اورتون در لیگ برتر!

تیم اورتون با تساوی مقابل لسترسیتی به اولین امتیاز این فصل خود رسید.

اولین امتیاز اورتون در لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی و اورتون در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با تساوی ۱-۱ به کار خود پایان دادند.

شاگردان شان دایچ در تیم اورتون بعد از چهار شکست پیاپی در هفته‌های قبلی، سرانجام در این بازی توانستند به اولین امتیاز در فصل جدید رقابت‌ها برسند.

در نیمه نخست بازی، اورتون طبق روال بازی‌های قبلی توانست گل اول مسابقه را توسط ایلمان اندیایه روی پاس گل اشلی یانگ به ثمر برساند. نیمه نخست با همین نتیجه به سود تافی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار حملات لستر سیتی برای جبران این گل بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۷۳ سرانجام استفی ماویدیدی توانست کار را به تساوی بکشاند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا اورتون اولین امتیاز فصل را دشت کند و همچنان در قعر جدول باقی بماند و لستر نیز در اولین سال حضور دوباره در لیگ برتر بعد از یک سال، با سه امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار بگیرد.

2084563

گفتنی است نیمه دوم این دیدار به علت بارش شدید باران در ورزشگاه کینگ پاور با تاخیر ببست دقیقه‌ای آغاز شد. بارانی که ممکن بود بازی را لغو کند اما با تصمیم داور این اتفاق رخ نداد.

2084558
2084561

دیدگاه‌ها