کد خبر : 2071383 | 01 مهر 1403 ساعت 01:43 | 7.5K بازدید | 54 دیدگاه

کیلیان و عملکرد عالی مقابل اسپانیول

امباپه حالا پی‌چی‌چی است!

کیلیان امباپه یک بار دیگر هم برای رئال مادرید درخشید و به صدر جدول گلزنان لالیگا صعود کرد.

امباپه حالا پی‌چی‌چی است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با درخشش مثلث خط حمله‌اش در دیدار خانگی مقابل اسپانیول به پیروزی پرگل ۴-۱ رسید و چهارمین برد فصلش را در این شش هفته به دست آورد.

نکته قابل توجه در این شش هفته روند رو به رشد کیلیان امباپه بوده است که با شروع لالیگا در خط حمله رئال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما بازی به بازی پیشرفت کرد و حالا با ۴ گل به همراه رابرت لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

او در نیمه اول پیروزی ۴-۱ برابر اسپانیول چندین موقعیت خوب را از دست داد اما در نیمه دوم با ورود وینیسیوس جونیور به بازی، توانست عملکرد بهتری ثبت کند. او ابتدا با پاسی زیبا وینی را با دروازه‌بان تک به تک کرد و وینگر برزیلی گل سوم مادریدی‌ها را به ثمر رساند. با حرکت انفجاری اندریک، رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد و به جای وینیسیوس، خود امباپه پشت توپ ایستاد و بازی را ۴-۱ کرد.

2084559

یک گل، یک پاس گل، شش شوت در چارچوب و ۱۹ لمس توپ در محوطه حریف حاکی از رسیدن امباپه به فرم ایده‌آلی است که حالا با رسیدن به صدر جدول گلزنان و قرار گرفتن در کنار لوا، وعده یک کورس آقای گلی جذاب را می‌دهد.

آماده بودن امباپه خبر خوبی برای رئالی‌هاست. چرا که آنها در هفته‌های آینده بازی‌های دشوار و حساسی در پیش دارند. پس از بازی وسط هفته مقابل آلاوس، آنها یکشنبه در دربی مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید می‌روند. سپس سه روز بعد در چمپیونزلیگ مهمان لیل هستند و  پس از آن باید به ترتیب در مقابل تیم‌های ویارئال، سلتاویگو، دورتموند و بارسلونا بایستند. بازی‌های دشواری که با حضور امباپه در فرمی عالی، می‌توانند بسیار آسان‌تر از حد تصور شوند.

دیدگاه‌ها