کد خبر : 2071380 | 01 مهر 1403 ساعت 09:30 | 19.1K بازدید | 10 دیدگاه

نگاه معنادار سرمربی گالا به ژوزه مورینیو (عکس)

تصویر نمادین دربی استانبول نگاه خاص سرمربی گالاتاسارای به ژوزه مورینیو است.

نگاه معنادار سرمربی گالا به ژوزه مورینیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 3-1 گالاتاسارای مقابل فنرباغچه در هفته ششم سوپرلیگ ترکیه، عکسی از اوکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، در حال لبخند زدن و نگاه کردن به ژوزه مورینیو در فضای مجازی منتشر شد که به سرعت توجه بسیاری از کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

این تصویر نمادی از خوشحالی و رضایت بوروک پس از این پیروزی مهم تلقی شد و در فضای مجازی بحث‌های زیادی را برانگیخت.

2084555

بوروک اسطوره گالاتاسارای و همچنین بازیکن سابق تیم اینتر است که سابقه بازی در تیم ملی کشورش را هم دارد و حالا برای قهرمانی به نیمکت تیمش تکیه زده است.

در این بازی حساس، گالاتاسارای با گل‌های لوکاس توریرا، دریس مرتنس و سارا موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شد. از طرف دیگر، تک گل فنرباغچه توسط ادین ژکو و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اما این برای نجات تیم از شکست کافی نبود.

گالا با این پیروزی به صدر جدول صعود کرد و اختلاف خود با فنر را به پنج امتیاز رساند. آنها ۱۸ امتیازی هستند و تیم مورینیو ۱۳ امتیاز کسب کرده است.

عکس اوکان بوروک در کنار نتیجه بازی به سرعت در فضای مجازی پخش شد و به یکی از موضوعات داغ روز تبدیل شد. این تصویر نشان‌دهنده اعتماد به نفس و تسلط بوروک در این بازی بزرگ بود و واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران گالاتاسارای و اهالی فوتبال به همراه داشت؛ دیشب همه در استانبول مورینیو را اینطور نگاه کردند.

دیدگاه‌ها