کد خبر : 2071374 | 01 مهر 1403 ساعت 08:00 | 9.9K بازدید | 10 دیدگاه

دعوای الجزایر و فرانسه سر گلزن موناکو به بارسلونا!

ماگنس آکلیوشه، ستاره جوان موناکو فرانسه توسط مدیران این تیم تهدید به اخراج در صورت انتخاب تیم ملی الجزایر شد‌.

دعوای الجزایر و فرانسه سر گلزن موناکو به بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستارگان موناکو در شب پیروزی ۲-۱ مقابل بارسلونا در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان، ماگناس آکلیوشه ۲۲ ساله بود که در نیمه نخست آن بازی موفق به ثبت گل اول موناکو روی حرکت استثنایی و ضربه پای چپ شد.

درخشش این بازیکن جوان در ترکیب موناکو در فصل جاری، در روزهای اخیر منجر به ایجاد سوالاتی مبنی بر تعیین ملیتش برای حضور در بازی‌های ملی شده است. در همین راستا شایعاتی درخصوص علاقه آکلیوشه به بازی در تیم ملی الجزایر مطرح شد اما فدراسیون فوتبال الجزایر این خبر را رسما تکذیب کرد‌.

از آنجایی که پدر آکلیوشه الجزایری است و او در فرانسه به دنیا آمده است، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور او در تیم ملی الجزایر مطرح شد اما این بازیکن علاقه‌ای به بازی در قاره آفریقا ندارد و تیم ملی فرانسه را برای بازی‌های ملی انتخاب کرده است.

روزنامه اکیپ فرانسه امروز گزارشی مبنی بر تلاش و مذاکره فدراسیون فوتبال الجزایر برای متقاعد کردن این ستاره جوان منتشر کرد که با واکنش تند باشگاه موناکو همراه شد.

حضور مستقیم مسئولان الجزایر در اردوی موناکو برای متقاعد کردن این بازیکن اصلا به مذاق مسئولان باشگاه فرانسوی خوش نیامده و حتی این بازیکن را تهدید کردند که اگر تصمیم به حضور در تیم ملی الجزایر بگیرد، باید قید حضور در موناکو را بزند.

در همین راستا اکثر رسانه‌های فرانسوی در تلاش هستند تا با تحت فشار قرار دادن دیدیه دشان سرمربی تیم ملی، او را وارد به دعوت از آکلیوشه در اردوی بعدی فرانسه کنند تا پرونده حضور او در الجزایر برای همیشه بسته شود.

دیدگاه‌ها