کد خبر : 2071366 | 01 مهر 1403 ساعت 00:48 | 6.4K بازدید | 107 دیدگاه

ریمونتادای به‌یادماندنی علیه اسپانیول جسور

وینیسیوس رئال خواب‌زده را بیدار کرد

رئال مادرید در دیدار جذابی از هفته ششم لالیگا مقابل اسپانیول به پیروزی ۴-۱ رسید.

وینیسیوس رئال خواب‌زده را بیدار کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور باز هم درخشیدند و رئال مادرید در دیداری دشوار سه امتیاز دیگر را کسب کرد. در بازی خانگی مقابل اسپانیول، این تیم مهمان بود که اولین گل بازی را زد. گلی که خیلی زود توسط رئالی‌ها پاسخ داده شد؛ ابتدا توسط دنی کارواخال که اشتباهش را جبران کرد و سپس توسط برزیلی‌های خط حمله و کیلیان امباپه!

ویدئو: 353694

انتظار می‌رفت که رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کند و همین‌طور هم شد. حملات مادریدی‌ها در شبی که وینیسیوس جونیور بازی را از روی نیمکت آغاز کرد خیلی زود شروع شد اما موقعیت‌های این تیم به اندازه تسلیم کردن خوان گارسیا، دروازه‌بان حریف، خطرناک نبودند.

اولین موقعیت را بلینگام خلق کرد، اما ضربه او به دفاع برخورد کرد و دفع شد. دومین فرصت در دقیقه ۱۱ از راه رسید اما گارسیا ضربه امباپه را مهار کرد.

امباپه دقایقی بعد شانسش را با یک ضربه از راه دور امتحان کرد اما گارسیا باز هم مستحکم ظاهر شد و توپ را از آن خود کرد.

سپس بلینگام بازیکن بعدی‌ای بود که خوان گارسیا را آزمایش کرد اما حتی ضربه محکم او هم با واکنش این دروازه‌بان مواجه شد. این حملات در ادامه نیمه اول هم ادامه داشتند. مودریچ در دقیقه ۳۳ چسبیده به محوطه جریمه ضربه‌اش را زد که گارسیا به خوبی توپ را دفع کرد. با وجود خلق چند حمله دیگر اما در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این اسپانیول بود که اولین موقعیت جدی را خلق کرد و به گل رسید. در دقیقه ۵۴ روی پاس بلند خوان گارسیا کارراس در زاویه بسته حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد که با اشتباه عجیبی از سوی تیبو کورتوا تبدیل به گل شد تا یک گل‌به‌خودی به نام دروازه‌بان بلژیکی ثبت شود.

2084519

با این حال رئال دلش نمی‌خواست مدت زیادی عقب بماند و خیلی زود بازی را مساوی کرد. ۴ دقیقه بعد روی ارسال بلینگام به مقابل دروازه، توپ با اشتباه گارسیا از او گذر کرد و روی خط به دنی کارواخال رسید و او به راحتی توپ را به تور چسباند.

2084517

سپس حملات رئال برای زدن گل برتری ادامه پیدا کرد. ابتدا بلینگام با شوتی محکم قصد داشت گل دوم را بزند که دروازه‌بان باز هم عالی ظاهر شد. پس از او رودریگو چند دقیقه بعد در نزدیکی نقطه پنالتی به توپ رسید اما ضربه‌اش با برخورد به مدافعان دفع شد.

گل دوم با هنرنمایی برزیلی‌ها از راه رسید. در دقیقه ۷۵ پاس بیرون پای وینیسیوس که پس از گل اول اسپانیول به بازی آمده بود در دهانه دروازه به رودریگو رسید و او بازی را ۲-۱ کرد.

2084520

سه دقیقه بعد پاس وینیسیوس هم در این بازی به گلزنی باز شد. پس از ضدحمله‌ای سریع، امباپه توپ را به وینیسیوس سپرد و او پس از اینکه با دروازه‌بان تک به تک شد، به راحتی دروازه او را باز کرد.

2084521

پس از گل سوم میل رئالی‌ها برای گلزنی کمی کاهش یافت، اما حرکت انفجاری و عالی اندریک در دقیقه ۸۶، منجر به ضربه پنالتی‌ای برای رئال شد و کیلیان امباپه پشت توپ قرار گرفت و او هم دروازه گارسیا را گشود و نام خودش را در لیست گلزنان این بازی ثبت کرد.

لحظاتی بعد از گل چهارم داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و رئال مادرید در دیداری جذاب به پیروزی ۴-۱ دست یافت.

دیدگاه‌ها