کد خبر : 2071338 | 31 شهریور 1403 ساعت 23:25 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

دبل سیو استثنایی: اونانا ادای رایا را درآورد! (عکس)

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، در بازی مقابل کریستال پالاس دو واکنش تماشایی از خود نشان داد.

دبل سیو استثنایی: اونانا ادای رایا را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته پنجم لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس رفت و با وجود ارائه نمایشی دیدنی به گل نرسید و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

البته اریک تن‌هاخ و تیمش این تساوی را مدیون آندره اونانا هستند که موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد و با کلین‌شیت سلهارست پارک را ترک کند.

یونایتد که از ابتدای بازی موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه پالاس ایجاد کرده بود، در نیمه دوم به دریافت گل نزدیک بود که دستان اونانا آن‌ها را نجات داد.

در دقیقه 65 بازی ادی انکتیا با وجود تکل بلند ماتیس دی‌لیخت موفق شد ضربه پرقدرت خود را به سمت دروازه یونایتد بفرستد که اونانا با دست چپ خود این ضربه را مهار کرد.

اسماعیل سار زودتر از مدافعان یونایتد به این توپ ریباندی رسید و آماده گلزنی بود که اونانا با شیرجه بلند خودش را مقابل او قرار داد و مانع از باز شدن دروازه تیم میهمان شد.

2084463

اونانا که همواره از سوی طرفداران یونایتد به دلیل عملکردش مورد انتقاد قرار دارد، امشب نمایشی شبیه به داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، از خود به جای گذاشت.

دروازه‌بان اسپانیایی آرسنال در تساوی 0-0 بازی نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا، پنالتی متئو رتگی را در سمت راست خود مهار کرد و سپس با شیرجه بلند و تماشایی موفق شد توپ ریباندی را دور کند و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دیدگاه‌ها