کد خبر : 2071334 | 01 مهر 1403 ساعت 05:58 | 14.1K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره خارجی سپاهان هنوز دور از انتظارات

ابو کامارا به خطر نزدیک می‌شود! (عکس)

ابوبکر کامارا در بازی اول مقابل الوحدات اردن 30 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

ابو کامارا به خطر نزدیک می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از ماجراهای مربوط به سقف قرارداد و صادر نشدن کارت بازی کامارا، سرانجام این بازیکن در مصاف برابر الوحدات در اردن فرصتی 30 دقیقه‌ای برای نشان دادن توانایی‌هایش پیدا کرد که البته خیلی آماده نشان نداد.

کامارا به صور همزمان با سه بازیکن دیگر سپاهان که اسدی، انزونزی و گودرزی وارد زمین شد، اما در شرایطی که نماینده ایران با نتیجه 2 بر یک عقب افتاده بود و برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد، عملکرد خوبی از کامارا در شبی که کاوه رضایی هم به دلیل مصدومیت غایب بود، مشاهده نکردیم.

2084455
کامارا اولین بازی خود را برای سپاهان پس از چند هفته انتظار مقابل الوحدات در اردن به نمایش گذاشت که خیلی آماده نبود و حالا ممکن است در دربی اولین حضور فیکس را در تیم جدیدش تجربه کند.

این در حالی است که کامارا طی یک دهه اخیر شرایط بسیار خوبی در فوتبال فرانسه و لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده و به نظر می‌رسد دور بودن او از فرم بدنی و ذهنی ایده‌آل سبب شده که در بازی اول نتواند عملکرد درخشانی داشته باشد.

تا ساعاتی دیگر سپاهان در دربی اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود و کامارا این شانس را دارد که پس از اولین بازی با پیراهن سپاهان، اولین حضور ثابت را هم تجربه کند که باید دید تمرینات سه چهار روز اخیر چه تاثیری روی عملکرد او خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها