کد خبر : 2071328 | 31 شهریور 1403 ساعت 23:08 | 36.1K بازدید | 25 دیدگاه

بعد از ظهر سرنوشت‌ساز در خیابان سئول؛

تغییر چهره پرسپولیس با دو عضو هیئت‌مدیره

باشگاه پرسپولیس فردا اعضای جدید هیئت مدیره خود را خواهد شناخت.

تغییر چهره پرسپولیس با دو عضو هیئت‌مدیره

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که هفته گذشته در خبرها آمده بود، روز یکشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دور هم جمع خواهند شد تا ترکیب جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس را تشکیل بدهند و به این ترتیب تصویر تازه از این باشگاه بعد از واگذاری سهام سرخپوشان به کنسرسیوم بانکی را شکل بدهند.

احد میرزایی عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس است که در بین فوتبال‌دوستان تبریزی فردی سرشناس محسوب می‌شود و پیش از این در شهرداری تبریز نقش مدیر تیم و سرپرست را داشت، اما حالا در ترفیع درجه فوق‌العاده به عضویت هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درمی‌آید.

2084438

اما عضو بعدی هیئت مدیره پرسپولیس، محمد آخوندی خواهد بود. آخوندی اما فردی ذی‌نفوذتر و سرشناس‌تر است که حتی به عنوان گزینه جایگاه‌های مهمتر هم مطرح بود اما حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس هم اتفاقاتی جالب توجه را رقم خواهد زد.

آخوندی که در شورای شهر تهران عضویت دارد و بخش برنامه و بودجه را پیش می‌برد، سال‌ها پیش در قامت سخنگوی سازمان تربیت بدنی (قبل از تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان) در بین اهالی ورزش نامی برای خود دست و پا کرد و در تمام این سال‌ها نیز در مشاغل مختلف حضور داشته است.

2084441

با این حال عضویت همزمان این دو در هیئت مدیره پرسپولیس، باید با خروج احتمالی دو نفر از اعضا همراه شود. هم اکنون محمد دلبری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی، محمداسد مسجدی و پیمان حدادی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هستند و طبیعتا با ورود دو عضو، یکی از آنها از هیئت مدیره کنار خواهند رفت.

زمزمه‌ها در مورد فرد خروجی هیئت مدیره پرسپولیس بالاست اما به هر حال تا جلسه فردا باید منتظر ماند.

این در حالی است که ورود دو عضو جدید، ساختار هیئت مدیره پرسپولیس را دستخوش تغییر و تحول جدی خواهد کرد و احتمال دارد بر آینده کار رضا درویش هم تاثیر بگذارد. درویش که نزدیک به سه سال روی صندلی داغ مدیرعاملی نشسته، امیدوار است همچنان اجماع هیئت مدیره را همراه خود داشته باشد و البته اخیرا با کاهش فشار هواداری، امید بیشتری را هم پیدا کرده اما به هر حال این اعضای هیئت مدیره هستند که سرنوشت او را تعیین خواهند کرد.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که جلسه فردا عصر در محل باشگاه برگزار خواهد شد و از همین حالا می‌توان انتظار داشت که خبرنگاران میدانی از ساعت‌ها قبل مقابل ساختمان باشگاه را قرق خواهند کرد تا خبرها را از تصمیم گیران پرسپولیس بگیرند.

دیدگاه‌ها