کد خبر : 2071325 | 31 شهریور 1403 ساعت 23:03 | 6.7K بازدید | 9 دیدگاه

اولین ال‌کلاسیکوی فصل را رئال مادرید برد

رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی بسکتبال با نتیجه ۸۹-۸۳ بارسلونا را شکست داد.

اولین ال‌کلاسیکوی فصل را رئال مادرید برد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اولین ال‌کلاسیکوی فصل را در یک بازی تنگاتنگ برد. در این مسابقه فاکُندو کامپاتزو بار دیگر درخشید و در لحظات حیاتی برای سفیدپوشان عملکرد چشمگیری داشت.

این دیدار در بیشتر دقایق به شکل نزدیک و بسیار حساسی دنبال شد اما در لحظات پایانی این رئال مادرید بود که با حفظ تمرکز توانست به پیروزی ۸۹-۸۳ برسد.

فاکندو کامپاتزو مردی بود که امشب به نجات رئال آمد و با ثبت 18 امتیاز (۶ اسیست)، توانست تیمش را به پیروزی برساند. او ۵ امتیاز را در ۲۷ ثانیه پایانی ثبت کرد.

2084434

ماریو هزونیا و دزنان موسا چندان عملکرد خوبی نداشتند اما هر دو به امتیاز دو رقمی رسیدند و به ترتیب ۱۲ و ۱۱ امتیاز کسب کردند.
ادی تاوارس نیز ۱۱ امتیاز کسب کرد و گابریل دک ۱۰ ریباند همراه با ۵ امتیاز گرفت.

جباری پارکر با ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن بارسلونا بود، اما در نهایت این عملکرد او کافی نبود تا تیمش بر نایب قهرمان اروپا غلبه کند.
رئال مادرید در فینال این مسابقات با برنده دو تیم مورسیا و یونیکاژا مالاگا رقابت خواهد کرد.

نکته قابل توجه این بود که در ابتدای دیدار فوتبال رئال مادرید مقابل اسپانیول که دقایقی پس از به پایان رسیدن ال‌کلاسیکوی بسکتبال آغاز شد، هواداران در طرح‌هایی نتیجه این دیدار را نشان دادند و با بارسایی‌ها کری خواندند. نتیجه این مسابقه همچنین در نمایشگر‌های سانتیاگو برنابئو نیز نمایش داده شد.

2084432

دیدگاه‌ها